جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/13 08:07
کد خبر: 12315

مردی که بخاطر ظاهر کودکانه اش نمی تواند شغلی پیدا کند! +فیلم

قیافه مرد چینی که بیشتر شبیه به یک کودک است برایش دردسرساز شده است.

 یک مرد اهل چین پس از آنکه ماجرای غم انگیز بیکاری خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت موفق به پیداکردن شغل شد. مائو شنگ با وجود آنکه ۲۷ ساله سن داشت ، اما نمی‌توانست کاری پیدا کند. استخدام نشدن مائو به خاطر این نبود که برای او کاری وجود نداشت  بلکه او با یک مشکل جدی بخاطر قیافه کودکانه اش مواجه شده است. با اینکه او ادعا می‌کرد که ۲۷ سال دارد، اما همه چنین تصور می‌کردند که سن او بیشتر از ۱۰ سال نیست.

در حالی که برخی چنین پدیده‌ای را یک نعمت می‌دانند، مرد جوان اهل دانگوان آن را یک نفرین تلقی می‌کرد، زیرا او را از یافتن شغل باز داشته بود.

اکثر کارفرمایان محلی چین باور نمی‌کردند که مائو به اندازه‌ای که ادعا می‌کند سن و سال دارد. مائو شنگ هفته گذشته پس از انتشار ویدئویی در تیک تاک یک شبه پرطرفدار شد.

در این ویدئو مرد جوان سن خود را فاش کرد و از اینکه نتوانسته شغلی برای حمایت از پدرش که در حال بهبودی پس از سکته مغزی است پیدا کند، شکایت کرد.

داستان شنگ قلب میلیون‌ها نفر را در سراسر چین را تحت تأثیر قرار داد. بسیاری از کاربران، کارفرمایان را متهم کردند که به دلیل ظاهر غیرمعمول جوانی این مرد، به او فرصت کار نداده‌اند. خوشبختانه، پس از اینکه او در فضای مجازی مشهور شد، کارآفرینان زیادی به او مراجعه کردند و به او پیشنهاد کار دادند.

ویدئوی دیگری که چند روز پیش منتشر شد نشان داد که مائو یکی از پیشنهاد‌های کاری را که دریافت کرده بود پذیرفته است. او امیدوار است به اندازه کافی درآمد کسب کند تا به روند بهبودی پدرش کمک کند. مائو همچنین امیدوار است بتواند دختری را برای ازدواج بیاید و تشکیل خانواده دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2o6mq2