سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/21 12:44
کد خبر: 12618

اشتباه ۱۳۰ ساله ای که مانع فروش خانه یک زوج شده است!

یک زوج بخاطر اشتباه ۱۳۰ ساله در ثبت سند قادر به فروختن خانه خود نیستند.

برنامه‌های بازنشستگی یک زوج استرالیایی بخاطر یک اشتباه ۱۳۰ ساله برای فروش ملک آن‌ها به خطر افتاده است. پیتر و شریل پلومن ۲۰ سال است که در یک خانه در خیابان بگا، در کندل، در ساحل جنوبی نیو ساوت ولز زندگی می‌کنند. این زوج چند سال پیش، آن‌ها خانه؛ کناری خود را از همسایه شان خریداری کردند. آن‌ها با تعمیر این خانه قصد داشتند تا آن را برای بازنشستگی با سود خوب بفروشند.

حالا، پس از این سرمایه‌گذاری این زوج متوجه شده اند به دلیل اسناد متعلق به بیش از یک قرن پیش که ملک آن‌ها را در زمین دیگری نشان می‌دهد آن‌ها نمی‌توانند دارایی خود را به کسی بفروشند.

خانه

 آقا و خانم پلومن در امتداد خیابان واقع در قطعه چهارم زندگی می‌کنند، اما در سند اصلی این خانه در قطعه سه درج شده است. زمانی که اسناد قرعه‌کشی در دهه ۱۸۰۰ تنظیم شد پنج قطعه در خیابان بگا شماره‌گذاری شدند: «یک، دو، چهار، سه، پنج»، اما پلومن‌ها هرگز به خود زحمت نداده بودند که آن را بررسی کنند.

 هنگامی که آن‌ها خانه قطعه چهارمی کناری شان را خریدند، پیتر پلومن انتقال خود را انجام داد و متوجه این موضوع نشد.

 آقای پلومن به ناین نیوز گفت: ما تاوان اشتباهی را می‌پردازیم که ۱۳۰ سال پیش انجام شد.»

 متأسفانه، او و همسرش نمی‌توانند کاری در این مورد انجام دهند. آن‌ها مکرراً از مقامات دولتی خواسته اند که این اختلاط را که آن‌ها را از فروش ملکشان باز می‌دارد، اصلاح کنند، اما به آن‌ها گفته شده است که اسناد از نظر فنی صحیح هستند، بنابراین آن‌ها به همان شکلی که هستند باقی می‌مانند.

 همسر پلومن نیز در این باره گفت: «ما از آن‌ها (مقامات) خواهش کرده‌ایم که از محله بازدید کنند تا متوجه این اختلاط و اشتباه شوند، اما آن‌ها قبول نمی‌کنند.»

پلومن‌ها در صورتی که روزی تصمیم بگیرند خانه خود را بفروشند، احتمالاً هیچ کس آن را نمی‌خرد. احمقانه‌ترین قسمت این ماجرا است که آن‌ها تمام پس انداز خود در این پروژه بازنشستگی، سرمایه گذاری کرده اند و از این بابت در آینده با مشکل مواجه خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2r99y2