سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/11 10:18
کد خبر: 4532

پرواز عجیب دخترک 3 ساله با بادبادک+فیلم عجیب

ویدیویی از پرواز وحشتناک کودک سه ساله با بادبادک به آسمان و…

روز یکشنبه در مراسم برگزاری جشنواره بادبادک بازی در تایوان، کودک سه ساله به همراه بادبادکش برای لحظاتی به هوا رفت. در این حادثه دختر بچه حدود ۱۰ متر از زمین فاصله گرفته بود و سپس وقتی به سطح زمین بازگشت آسیبی به او نرسیده بود اما به گفته والدینش او از نظر روانی تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته است. در قسمت زیر ویدیویی از لحظه ای که بادبادک دختر بچه ۳ ساله را با خود به آسمان برد را قرار داده ایم. برای مشاهده این ویدیو در Niksalehi همراه  ما باشید.

 

 

 

 

حادثه برای بچه ۳ ساله

یک کودک سه ساله روز یکشنبه در جریان برگزاری یک جشنواره بادبادک بازی در تایوان برای لحظاتی به همراه بادبادکش به هوا رفت.

به این دختر که در جریان این حادثه با بادبادکش حدود ۱۰ متر از زمین فاصله گرفته بود و سپس به سطح زمین بازگشت آسیبی نرسید. با این حال والدین او گفته‌اند که او از نظر روانی تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته است. مقامات شهر سینچو، محل برگزاری جشنواره بادبادک بازی تصمیم گرفتند که به دنبال این حادثه برگزاری جشنواره را متوقف کنند.

ویدیویی از پرواز وحشتناک کودک سه ساله با بادبادک به آسمان را ببینید:

پرواز به آسمان با بادکنک

تام مورگان اهل بریستول بارها تلاش کرد تا بتواند با این بادکنک های رنگی پرواز کند تا در نهایت توانست در شهر ژوهانسبورگ با آخرین هلیوم هایی که داشت این پرواز رویایی را تجربه کند. او پس از اینکه ۱۰۰ بادکنک را طی دو روز با هلیوم پر کرد توانست بیش از ۲۵ کیلومتر و ارتفاع ۸۰۰۰ فوت را به مدت ۲٫۵ ساعت طی کند.

پرواز بچه 3 ساله با بادبادک به آسمان

پرواز بچه ۳ ساله با بادبادک به آسمان

او در این باره می گوید : ” من مقاله ای درباره مسابقات بالن سواری ۱۹۰۵ خواندم و با خودم فکر کردم ما هم می توانیم چنین کاری انجام دهیم. تنها مشکلی که داشتیم پیدا کردم فضایی با هوای خوب و محافظت از بادکنک ها در برابر ترکیدن بود.”

همچنین درباره پرواز خود در این ارتفاع می گوید : ” همه جا ساکت و آرام بود و مناظر خارق العاده ای برای ت ماشا وجود داشت ، همه چیز رویایی و جادویی به نظر می رسید.”

برترین ها و لست سکند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ew663