سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/19 17:07
کد خبر: 7325

ماجرای عکس های نامتعارف مدلینگ جوان در کرمانشاه چه بود؟/وی دستگیر شد!

خانم مدلینگ هنجارشکن در پرونده جنجالی فیلم تکیه معاون الملک کرمانشاه شناسایی و بازداشت شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری  مدلینگ زن  که در تکیه معاون الملک اقدام به هنجارشکنی کرده بود، خبر داد.​

 حسن حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از انتشار تصاویر و کلیپی از یک اقدام هنجارشکنانه و نامناسب در محوطه  تکیه معاون الملک  کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.



وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی جوانب مختلف، شناسایی عوامل دخیل در این اقدام هنجارشکنانه و غیراخلاقی را در دستور کار قرار دادند.

 

دستگیری مدلینگ هنجارشکن تکیه معاون الملک کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل سکونت  مدلینگ زن  که مقابل دوربین‌های فیلمبرداری و تصویربرداری قرار گرفته بود، شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

حیدری ادامه داد: در همین راستا و طی روزهای گذشته تصویربردار این هنجارشکنی نیز دستگیر شده بود.


خبرداغ:حادثه ای عجیب در هرمزگان جان 4 مرد را گرفت+فیلم جنجالی


وی با ابراز تأسف از هنجارشکنی صورت گرفته آن هم در مکانی که سال‌ها است محل برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان است، گفت: پلیس این ساختارشکنی‌ها را برنتافته و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

حیدری در بیان کرد: برخورد با عوامل بروز این هنجارشکنی جز خواسته‌ها و مطالبات مردم شریف و شهیدپرور کرمانشاه است و پلیس وظیفه خود می‌داند با چنین افرادی برخوردهای قانونی را به عمل آورد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36x7j3