جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/22 11:33
کد خبر: 7401

جایگزین روزبه حصاری در "بچه مهندس" مشخص شد!

جواد جوادی جدید سریال «بچه مهندس» معرفی شد

روزبه حصاری  متولد 12 بهمن 1366 است.  روزبه حصاری  در تهران متولد شده است.  روزبه حصاری  بازیگر است.  روزبه حصاری  فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد، او بازیگری را از ئاتر شروع کرد سپس در موسسه کارنامه دوره دید و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.


خبرداغ:بابک جهانبخش سکته قلبی کرد/وضعیت جسمانی او چگونه است؟


 «سعید سعدی» تهیه‌کننده سریال بچه مهندس درباره تغییر بازیگر نقش جواد جوادی گفت: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس‌های ایشان آغاز شد.  ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشد و با آنکه ویدر مجموعه دیگری مشغول بازی بود و کارش در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم که او به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف این بازیگر این امر میسر نشد. ما از نظر تولید به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.



وی درباره یک‌دستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای عدم گسست مجموعه با فصل‌های قبل گفت: در سری‌های قبل هم این نقش با بازیگران دیگر ایفا شد و ان شالله با راهنمایی‌های احمد کاوری کارگردان پروژه، «محمدرضا رهبری» از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36xn93