پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/23 18:50
کد خبر: 2977

فوت نوزاد البرزی به علت ابتلا به کرونا جنجالی شد

جانشین مدیریت ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: استان البرز از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

علی درویش پور، جانشین مدیریت ستاد مقابله با کرونای البرز با بیان این که وضعیت استان البرز از نظر شیوع کرونا وضعیت مطلوبی نیست، گفت: این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

 

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۱۰۴۵۹ نفر در البرز بستری شدند که از این تعداد بیش از نه هزار نفر ترخیص شدند و هم اکنون ۵۸۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های البرز بستری هستند.

 

 

جانشین مدیریت ستاد مقابله با کرونای البرز گفت: شب گذشته ۹۷ نفر در بیمارستان بستری ها شدند و ۱۱۴ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و ۳۲ نفر در انتظار خالی شدن تخت‌های Icu قرار دارند.

 

 

او افزود: در موج اول کرونا با همت مردم و مسئولان و کادر درمان توانستیم این موج را کنترل کنیم و ابتلا به کرونا را به حداقل برسانیم.

 

درویش پور گفت: اگر شهروندان مانند موج اول کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند قطعا موج دوم را هم کنترل می‌کنیم.

 

او افزود: اولویت استان حفاظت از سلامت شهروندان است و استاندار البرز درحال رایزنی با ستاد مدیریت کرونای کشور برای اعمال محدودیت‌های بیشتر هستند.

 

عزیزالله شهبازی، استاندار البرز نیز گفت: تعداد مراجعه بیماران کرونایی به ویژه جوانان به بیمارستان‌ها بیشتر شده و یک نوزاد نیز در البرز به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

 

او افزود: کاهش ساعات کاری ادارات و تعطیلی پنجشنبه ها نیازمند اخذ مجوز از مراجع ملی است که در حال رایزنی برای اعمال آن هستیم.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2avmy2