جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/03/26 09:32
کد خبر: 8300

نیکزاد: ما دنبال دولت کارگزار و خدمتگزار به مردم هستیم

رییس ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران گفت: ما دنبال دولتی هستیم که خدمت را نصب‌العین خودش قرار داده و مردم را باور داشته باشد و به آن عمل کند زیرا ظرفیت‌های زیادی برای توسعه در کشور وجود دارد که از آن به خوبی استفاده نشده است.

علی نیکزاد روز سه‌شنبه در جمع هواداران حامیان سید ابراهیم رئیسی در ارومیه اظهار داشت: خدمت باید جزو ویژگی‌های کارگزاران مردمی باشد، زیرا ایران فقط تهران نیست و توزیع عادلانه اجتماعی و خدمت باید در اولویت باشد. 

وی با اشاره به اینکه دولتی باید از خود مردم باشد، افزود: باید دولتی انتخاب گردد که خدمت به مردم را با پاک دستی در اولویت داشته باشد و حکمت و خرد ورزی جزو اصول آن باشد. 

رییس ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران گفت: تعامل با کشورهای دیگر نیز باید در اولویت باشد. 

نیکزاد با اعلام اینکه عدالت اجتماعی در کشور باید رعایت شود، بیان کرد: اصل ۴۴ قانون اساسی باید به درستی رعایت  و منابع در کشور  بر اساس توانمندی‌های بومی و منطقه‌ای توزیع شود.

نیکزاد با اعلام اینکه در سیاست خارجی دنبال حکمت و خردورزی هستیم، بیان کرد: می‌گویند رئیسی با سیاست خارجی مخالف است، بله رئیسی با سیاست خارجی که اقتدار ایران اسلامی زیر سوال برود مخالف بود، زیرا دولت در مذاکرات دست خودش را خالی کرد و امتیاز داد.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌گویند منابع وجود ندارد، حرف درستی نیست، اضافه کرد: کسی که رییس بانک مرکزی شد قرار بود ارزش پول ملی را حفظ کند و ارز را برای خرید دارو اختصاص دهند اما خلاف آنچه که گفتند عمل کردند.

وی با اعلام اینکه در دولت آینده باید فردی خادم، عادل و پاک دست در سمت‌های اجرایی بکارگیری شوند، گفت: کسانی که طهارت اقتصادی ندارند نباید به عنوان مسوول به‌کارگیری شوند.

نایب رئیس مجلس و رئیس ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران گفت: دولت مردمی باید مردمی و خدمتگزار باشد و از ولایت پیروی کند و دسیسه دشمن را بشناسد. 

وی تاکید کرد: آذربایجان‌غربی نماد غیرت و شجاعت است و مردم این منطقه با تقدیم ١٢ هزار شهید برای اعتلای انقلاب اسلامی ایران، سرزمین مجاهدت‌های خاموش نام گرفته است. 

وی بیان کرد: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های نادر در کشور بوده که با سه کشور خارجی همسایه است و بیش از ١۶ درصد مرزهای خشکی کشور در این استان قرار دارد.

مدیحه سرایی و جشن مردمی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45v8m3