سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/08/24 16:18
راحله امینیان
کد خبر: 10576

کاسه صبر مجری معروف لبریز شد | نادان های خودخواه به شعور ما توهین نکنید!

کاسه صبر مجری معروف لبریز شد و استوری تندی را منتشر کرد.

راحله امینیان مجری برنامه تلویزیونی به خانه بر می گردیم شهریور ماه سال ۱۳۵۷ متولد شده است. وی با علیرضا کنگرلو مجری رادیو ازدواج کرده است که ثمره ازدواج شان دختری به نام باران است. به تازگی راحله امینیان استوری از هم کلاسی شدن با برادرش منشر کرد. در قسمت زیر تصویری از هم کلاس شدن راحله امینیان مجری مشهور با برادرش را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصویر در نیک صالحی همراه ما باشید.

راحله امینیان

نحوی شروع فعالیت

امینیان : من در رادیو تست دادم و قبول شدم اما مصادف شد با اجرای تلویزیون و ترجیح دادم در رادیو همان سردبیر و نویسنده بمانم و در تلویزیون هم مجری، در کلاس‌های آموزشی آقای میرفخرایی شرکت کردم و حرف‌هایش را به طور عملی در برنامه‌ و کارم پیاده میکنم.

راحله امینیان

نحوی ازدواج و همسر

راحله امینیان در سال 1380 با علیرضا کنگرلو که در رادیو فعالیت میکند ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک دختر بنام باران میباشد، در مورد آشناییشان میگوید : من و علیرضا در رادیو پیام با هم آشنا شدیم و این آشنایی، زود منجر به ازدواج نشد، ما دوست نداشتیم در فضای همکاری، با واسطه با هم آشنا شوی.سعی کردیم هیچ وقت به کسی اجازه ندهیم در فضای همکاری در کار ما دخالت کند، سعی کردیم خیلی عاقلانه، تضادها و سلیقه‌ هایمان را بررسی کنیم و بعد از بررسی با هم ازدواج کردیم.

علیرضا کنگرلو همسر راحله امینیان

متولد 5 اردی بهشت 1355، فعالیت در رادیو را از تیرماه ١٣٧٣ آغاز کردم.

از دوران تحصیل ابتدایی به کار صدا و گویندگی علاقه زیادی داشتم در حقیقت نوع بیانم به گونه ای بود که حتی در مدرسه معلم ها و همکلاسی هایم میگفتند : علیرضا کنگرلو شما از روی کتاب بخوان، بیشتر برنامه های فرهنگی مدرسه و کارهای نمایشی را اجرا می کردم.

راحله امینیان

در هجده سالگی همزمان با دیپلم گرفتن و قبولی در کنکور دانشگاه، در آزمون واحد نمایش رادیو شرکت کردم و با وجود حضور شرکت کنندگان زیاد، من به همراه امیر جوشقانی در آن آزمون قبول شدیم . از سال 73 در واحد نمایش رادیو کارم را آغاز کردم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39poe4