جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/03 06:58
آزمون هوش
کد خبر: 10856

آزمون هوش زن و شوهر

خوانندگان عزیز بخش تفریح و سرگرمی ستاره پارسی امروز با یک تست هوش در خدمت شماست.

آزمون هوش زن و شوهر برای کسانی است که به دنبال یک سرگرمی مفید هستند. زیرا این تست های هوش ذهن شما را به تفکر وا می دارد. بنابراین خواسته یا ناخواسته مهارت های ذهنی شما رشد خواهد کرد.

به هرحال در جای درستی هستید! قرار است این چالش ذهنی غافلگیرتان کند. آیا می توانید تشخیص دهید کدام زن همسر واقعی مرد است؟ برای انجام آزمون هوش زن و شوهر فقط ۵ ثانیه زمان دارید. پس حواستان به زمان هم باشد!

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا معماهای تصویری ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کنند، سرعت ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

در این تست هوش شما باید بتوانید خیلی سریع، آزمون هوش زن و شوهر را حل کنید. یعنی باید همسر واقعی مرد را در طول ۵ ثانیه تشخیص دهید. اما اگر موفق نشدید، نگران نباشید، زیرا پاسخ درست در آخر مطلب قرار دارد. بنابراین متوجه باشید زیاد دور نروید و تقلب نکنید.

آزمون هوش زن و شوهر؛ تصویر

تصویر زیر مردی را در میان دو زن که بسیار شبیه هم هستند نشان می دهد. هر دو زن ادعا می کنند که مرد شوهر آن‌ها است. اما مرد فقط شوهر یکی از آن‌ها است و یکی از زن ها همسر واقعی او هست. اکنون آیا می توانید همسر واقعی مرد را تشخیص دهید؟ او کدام یک است، نرگس یا مریم؟

آزمون هوش


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eb6p3