شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/04 09:28
شائبه حضور ابی در ایران
کد خبر: 10887

فیلمی که شائبه حضور ابی در ایران را رقم زد | ابی در تهران است؟

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور ابراهیم حامدی یا همان ابی در تهران به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

ابراهیم حامدی (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۲۸)، با نام هنری ابی، خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. ابی از دستهٔ خوانندگان با صدای تنور ایران است. ابی در سبک‌های مختلفی همچون راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس موسیقی صاحب اثر است.برخی ابی  را با تام جونز، خوانندهٔ سرشناس بریتانیایی، مقایسه کرده‌اند؛ با این تفاوت که ابی را بر خلاف تام جونز دارای تمایلات سیاسی می‌دانند.انتشار تصاویری از بدل ابی در خیابان پاسداران تهران در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

ابراهیم حامدی که همه ی ما وی را با نام ابی می شناسیم، آقای صدای ایران زمین است. تمام نسل های دهه پنجاه و بعد ازآن با صدای ابی خاطره دارند و تک تک موزیک هایش را از حفظ بلد اند. ابراهیم حامدی مشهور به ابی متولد 29 خرداد 1328 در تهران، خواننده است.

دیپلمه ریاضی است، وی بیشتر با نام آقای صدا در ایران شناخته میشود، قبل از انقلاب کارمند فرهنگ و هنر بود، 4 خواهر و یک برادر داشت که مدت ها پبش برادرش فوت کرد، پدر خیاط و مادرش خانه دار بود.

بیوگرافی ابی و همسرش + لیست آلبوم ها و آهنگ های ابی خواننده مشهور ایرانی

از خانواده تا علاقه

تفریح من در خانه خواندن بود، ضمن این که بارها هم گفته‌ ام که از کلاس سوم دبستان در مدرسه صبح‌ ها سر صف، قرآن با قرائت اجرا می‌ کردم، در سن ده یازده سالگی، مرتب فکر و ذکر من به غیر از مسئله درس خواندن، خوانندگی بود، در خانه برای هم‌ کلاسی‌ هایم و همین‌ طور برای بچه‌ محل‌ ها می‌ خواندم.

بیوگرافی ابی و همسرش + لیست آلبوم ها و آهنگ های ابی خواننده مشهور ایرانی

 

اولین باری که روی صحنه رفتم

اولین بار در کاخ جوانان جنوبی در میدان راه آهن، زمانی که فکر می‌ کنم هفده هجده سالم بود روی صحنه رفتم، در آن زمان من با بچه‌ های محل، هم مدرسه‌ ای‌ ها، گروه Sunboys را درست کردیم

خوانندگی بدون کلاس

تابحال کلاسی نرفتم فکر هم نمی‌ کنم که نیازی داشتم برای این کار، یک سری حس‌ هایی هست، مثل نقاشی، مثل ترانه سرودن و شعر گفتن که حس‌ اش با انسان است.به گزارش پارس ناز حالا بنظر من شاید آدم براى تقویت خودش و حسش شاید نیاز داشته باشد به معلم، به کلاس یا به استاد. اما در کاری که من انجام می‌ دهم، نه، این کار بیشتر حسی ست.

گروه بلک کتز

صدای او در گروه sunboys مورد پسند شهرام شپ پره قرار میگیرد و به پیشنهاد وی ابی وارد گروه بلک کتز میشود او درکنار فرهاد مهراد خواننده پاپ ایرانی، مدت دو سال با گروه بلک کتز همکاری می‌ کند و مدت زیادی در کاباره کوچینی به روی صحنه می‌ رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2op6v3