پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/23 17:22
الناز حبیبی
کد خبر: 11680

الناز حبیبی با تیپ های گَنگ و خفن | این آلبوم عکسه یا دارک وب؟! + عکس های خاص

الناز حبیبی را با تیپ های گَنگ و خفن ببینید.

الناز حبیبی ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۷ در تهران و در خانواده ای ۶ نفره چشم به جهان گشود. وی که در سال های اخیر مادرش را از دست داده، ۵ خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و ته تغاری خانواده است. تمام اعضای خانواده الناز مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند. برای دوستانی که کنجکاو بودن قد و وزن این بازیگر خوب کشورمون رو بدونند اینکه قد الناز حبیبی ۱۵۳ سانتی متر و وزن وی ۵۰ کیلو گرم است.

الناز حبیبی می گوید:

اواخر کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سر و زبان‌دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند. با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم.

او در مورد حمایت های پدرش افزود :

پدرم به‌شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌شد.

خانم حبیبی فعالیت حرفه ای خود را در ۱۸ سالگی و از سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی آغاز کرد و با بازی در سریال روزگار غریب در سال ۱۳۸۶ و سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ و سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم در سال ۱۳۹۰ شهرت یافت.

سال ۱۳۹۳ اوج شهرت وی با بازی در سریال دردسرهای عظیم و فیلم سینمایی خجالت نکش بود.

الناز حبیبی را با تیپ های گَنگ و خفن ببینید.

الناز حبیبی

الناز حبیبی

 

الناز حبیبی

الناز حبیبی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e6894