پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/09 09:43
الناز شاکردوست | الناز شاکر دوست بازیگر | الناز شاکردوست و برادرش
کد خبر: 12169

الناز شاکردوست و برادرش پای بساط قلیون! | پای شاکردوست به قهوه خانه هم باز شد+عکس

النازشاکردوست بازیگر زن پر حاشیه سینما این باربه همراه برادرش در قهوه خانه دیده شد.

الناز شاکردوست بازیگر مطرح سینمای ایران است.الناز شاکردوست از جمله هنرمندان پر حاشیه می باشد.الناز شاکر دوست فرزند دوم خانواده است او یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا دارد.الناز شاکردوست به همراه برادرش در قهوه خانه ای دیده شد در ستاره پارسی عکس این دو را مشاهده کنید.

الناز شاکر دوست

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند

بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد.به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت.

از اولین تجربه موفق شد سال 1383 در 4 فیلم سینمایی «قتل آنلاین»، «عروس فراری»، «گل یخ» و «مجردها» پشت سر هم بازی کند 

چهره اش از فیلم «عروس فراری» سال 84 شناخته شد سپس با حضور در فیلم های «قاعده بازی» ، «اتوبوس شب» ، «کیش و مات» و «دو خواهر» حسابی به اوج شهرت رساند.

خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» 1 و 2 و «رالی ایرانی» را دارد.

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی او قرار دارند، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xzeq4