جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/11 09:30
سریال چشم بندی | سریال چشم بندی شبکه 3
کد خبر: 12250

ساعت پخش سریال چشم بندی | بازپخش های سریال چشم بندی چه ساعتی است؟

سریال چشم بندی یک سریال کمدی با بازی کمدین های ایرانی است. زمان پخش و بازپخش سریال چشم بندی چه ساعتی است؟

سریال چشم بندی یک سریال کمدی با بازی کمدین های ایرانی است. زمان پخش و بازپخش سریال چشم بندی چه ساعتی است؟ سریال چشم بندی به غیر از چخش اصلی، س بازپخش نیز دارد. در ادامه زمان پخش سریال چشم بندی و بازخش آن را بخوانید.

زمان و ساعت تکرار بازپخش سریال چشم بندی ساعت های 2 بامداد، 9 صبح و 14 ظهر روز بعد است سریال تلویزیونی طنزی که در آن باز هم زوج هنری موفق حمد لولایی و مرجانه گلچین بازی میکنند و برای دقایقی مردم را در قابل تلویزیون مینشانند.

این سریال طنز هر شب ساعت 20 از شبکه سوم سیما پخش میشود و استقبال گسترده ای از آن صورت گرفته است سریالی که داستان طنز دارد .

سریال چشم بندی

تهیه کننده این سریال میگوید به نظرم موضوع سریال بسیار جدید و متناسب با واقعیت های جامعه است چون از این دست موارد زیاد است و موضوع داستان برنامه برای افراد مختلف واقعی و ملموس است. در عین حال فرمت سریال واقعی است و یک زندگی کامل را روایت می کند.

به نظر من روایت داستان در قالب کمدی جنایی برای مخاطب جذاب خواهد بود. ژانر کمدی پلیسی در دنیا بسیار جذاب است و رسیدن به فرم نهایی برای ما چالش برانگیز بود و فیلمنامه هم بازنگری زیادی داشت. در عین حال زمان زیادی طول کشید تا بازیگران به فرم مناسب نقش برسند، اما به نظرم در مجموع خوب پیش رفت.

سنایی تصریح می کند: این اثر با مشارکت بیمه مرکزی و صندوق خسارت های بدنی تهیه شده اما ژانر آن با کارهای قبلی متفاوت است و حتی نه. 13. برای فرهنگ سازی لازم در زمینه بیمه و کاهش قربانیان و تصادفات جاده ای تلاش شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27yg62