پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 05:45
ترکیب رنگ | ترکیب رنگ بنفش | ترکیب رنگ بنفش در لباس
کد خبر: 12348

ترکیب رنگ بنفش | رنگ بنفش را با این رنگ ها ست کن

رنگ بنفش یکی از رنگ های جذاب است که می توان با آن به جذابیت قابل توجهی دست یافت اما باید طریقه ترکیب این رنگ را با رنگ های دیگر را بدانید.

ترکیب رنگ بنفش در پوشیدن لباس بسیار مهم است بطوری که اگر این ترکیب رنگ به درستی انجام نشود ظاهر شما زیبایی خود را از دست می دهد ما ترکیب رنگ بنفش در ست لباس را برای شما قرار داده ایم در ادامه با ترکیب رنگ بنفش همراه ما باشید.

ترکیب رنگ بنفش

با پوشیدن لباس بنفش، به سادگی می‌توانید متفاوت از دیگران به نظر برسید.

بسیاری از خانم‌ها به دلایل کاملا اشتباهی از پوشیدن این رنگ خودداری می‌کنند. در واقع، ست رنگ بنفش آنقدرها هم سخت نیست! ما به شما نشان خواهیم داد که چه رنگ‌های با بنفش ست خواهد شد و از چه قوانین استایلی باید پیروی کنید، پس این مطلب مجله دلتا را از دست ندهید.

بنفش و صورتی

ترکیب رنگ بنفش

این دو رنگ هارمونی زیبایی با یکدیگر دارند. هنگامی که رنگ‌های ملایم یا پاستیلی را برای آن انتخاب می‌کنید، ترکیب رنگی بسیار دخترانه خواهید داشت.

مشکی

ترکیب رنگ بنفش

خیلی کم پیش می‌آید که ست کردن رنگی با مشکی اشتباه باشد. این ترکیب با رنگ بنفش براق میان طرفداران موسیقی راک بسیار محبوب است. اکنون ترکیب رنگ‌ها مشکی و یاسی اغلب نیز در استایل‌ها خیابانی دیده می‌شود.

بنفش و طوسی

ترکیب رنگ بنفش

اگر ست رنگ بنفش و مشکی برای سلیقه شما بیش از حد متضاد است، پس باید به جای مشکی رنگ طوسی را انتخاب کنید. این ترکیب رنگ لباس بنفش شما را درخشان می‌کند.

ست رنگ بنفش طوسی

ترکیب رنگ بنفش

از آنجایی که رنگ بنفش یکی از کمیاب‌ترین رنگ‌ها در کمد لباس اکثر خانم‌ها به حساب می‌آید، استایل بنفش قطعا رنگ زیبا و خاص خواهد بود. اما پوشیدن سایه‌های روشن‌تر و تیره‌تر بنفش با یکدیگر ظاهری واقعا شیک به استایل خواهد داد.

قرمز

ترکیب رنگ بنفش

این ترکیب در سال‌ها اخیر روز به روز در حال محبوب‌تر شدن است. رنگ کفش یا لباس‌های دیگر خود را محدود به مشکی و بژ کنید.

بنفش و سبز

ترکیب رنگ بنفش

بنفش تیره و سبز زمردی به لباس‌های شما حال و هوایی سلطنتی می‌دهد. برای دادن حال و هوایی بهاره به استایل می‌توانید رنگ سبز روشن مانند نعنایی را با ارغوانی ست کنید.

دامن یا شلوار بنفش

ترکیب رنگ بنفش

هنگام انتخاب بلوز باید آنهایی را انتخاب کنید که سفید، طوسی، بژ و یا دارای دیزاین مشکی یا طرح‌های بنفش است. برای مثال، یک بلوز با طرح گلدار بنفش می‌تواند با دامن بنفش ست شود. رنگ‌های پاستلی مانند نعنایی، قرمز روشن، زرد پاستیلی و ارغوانی در این استایل زیبا به نظر خواهد رسید.

اکسسوری

ترکیب رنگ بنفش

اگر می‌خواهید کمی استایل رنگ بنفش خود را جذاب کنید، از جزئیات زیبایی مانند آستین‌های خاص، یقه هفت باز یا کمر تنگ استفاده کنید. از کیف و کفش، کلاه مجلسی با رنگ‌هایی که در بالا ذکر شد برای جذابیت هر چه بیشتر خود بهره بگیرید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45ygx3