جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/14 11:46
تعطیلی | تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس استان ها
کد خبر: 12361

تعطیلی مدارس ادامه خواهد داشت؟ | جزئیاتی درباره روند تعطیلی مدارس

در هفته ای که گذشت مدارس استان های پرجمعیت به دلیل آلودگی هوا تعطیل و بصورت غیر حضوری برگزار شدند اما این روند تا به کی ادامه دارد.

با توجه به آلودگی هوا در استان های شهر های صنعتی و پرجمعیت و افزایش آلاینده ها مسئولین تعطیلی مدارس را اعلام کردند اما این روند تعطیلی مدارس تا چه زمان ادامه دارد و با توجه به اینکه اطلاعیه تعطیلی مدارس برای والدین و دانش آموزان بسیار اهمیت دارد آخرین اخبار را در خصوص تعطیلی مدارس در ستاره پارسی دنبال کنید.

آلودگی هوا

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه موافق تداوم تعطیلی مدارس و آموزش غیرحضوری به علت آلودگی هوا نیستیم گفت: پس از پایان این اتفاق، برنامه‌های مکمل آموزشی برای جبران افت تحصیلی بچه‌ها خواهیم داشت.

علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت آموزشِ این روزهای دانش آموزان تهرانی که برای هفته دوم، تعطیلی مدارس به علت وضعیت جوی ناسالم را تجربه می کنند و کلاس‌های درسشان در شبکه شاد برگزار می شود اظهار کرد: اوضاع آموزش در فضای مجازی خوب است.

وی افزود: ترغیب و تشویق هم کرده‌ایم و به معاونین آموزشی ابتدایی و متوسطه اعلام کرده‌ام که رصد کنند تا اگر جایی مشکلی در زمینه حضور در شاد وجود دارد و میزان حضور کمتر است موضوع را بررسی و حل و فصل کنند تا همکاران نسبت به آموزش مجازی اهتمام بیشتری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره افت تحصیلی دانش آموزان و برنامه‌های درنظر گرفته شده برای جبران آن گفت: قطع به یقین آموزش غیرحضوری جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد، اما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می دهیم، پس از رفع آلودگی هوا و غیرحضوری شدن مدارس، برنامه‌های مکمل و تکمیلی را خواهیم داشت و امیدوارم با اهتمام  ویژه‌ای که خواهد شد شاهد افت تحصیلی هم نباشیم.

کریمیان تاکید کرد که موافق تداوم تعطیلی و آموزش غیرحضوری مدارس نبوده و معتقد به آموزش حضوری هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mwa82