پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/17 06:45
ترفند | ترفند زیبایی| ترفند زیبایی بدون آرایش
کد خبر: 12459

ترفند زیبایی | با این ترفند ها بدون آرایش زیبا می شوید

این روزها زیبایی طبیعی بسیار اهمیت پیدا کرده و خانم ها به دنبال این هستند که با آرایش کمتر و یا بدون آرایش نیز زیبا باشند.

ترفند زیبایی : وجود صنعت بزرگ لوازم آرایش برای زیبایی و عمل های زیبایی مختلف هیچ کدام به مانند زیبایی طبیعی عمل نمی کند و همیشه سادگی و طبیعی بودن جذابیت خاص خود را دارد.در این مطلب ترفند هایی برای زیبایی طبیعی قرار داده ایم افرادی هستند که علاقه ای به آرایش کردن ندارند و به دنبال راه های ساده و زیبایی طبیعی هستند با این ترفند هایی که ما برای شما آماده کردیم به زیبایی طبیعی برسید در ادامه با ترفند زیبایی طبیعی همراه ما باشید.

این روزها افراد با آرایش‌کردن در پی زیبایی خود هستند و دخترهای جوان مدت‌زمان طولانی را صرف آرایش می‌کنند و برای این کار هزینه‌های زیادی می‌کنند؛ همراه ما باشید تا چند ترفند زیبایی بدون آرایش به شما آموزش دهیم.

ابروهای خود را زیبا کنید

ابرو

یکی از قسمت‌های بدن که در چهره بدون آرایش بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد، ابرو است؛ بنابراین باید ابروهایمان را متناسب با چهره خود اصلاح کنیم. اگر علاقه دارید می‌توانید با مقدار کمی رنگ یا حنا به ابروهای خود جلوه دهید. البته هنگام انتخاب رنگ، به تناژ پوستتان توجه داشته باشد تا رنگی مناسب انتخاب کنید. اگر ابروهای نازکی دارید می‌توانید از روغن کرچک و ویتامین A استفاده کرده و به ابروهای خود بزنید تا آن‌ها پرپشت‌تر شوند بعد از چند دقیقه می‌توانید تغییرات زیادی را در چهره خود مشاهده کنید.

دندان‌های خود را سفید کنید

webpc-122

یکی از ترفندهای زیبایی بدون آرایش لبخند زیبا است که امتیاز چهره شما را بالا می‌برد؛ بنابراین با مراقب و زیباسازی آن‌ها به چهره خود جذابیت چندبرابر ببخشید. از خمیردندان‌های سفیدکننده استفاده کنید، از مصرف بیش از اندازه قهوه خودداری کنید، اگر دندان‌های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده‌های دندان‌پزشکی استفاده کنید.

لب‌های خود را فراموش نکنید

moisturize-lip-balm-1024x683

تقویت‌کردن، رطوبت‌رسانی و لایه‌برداری منظم و به‌اندازه، برای لب‌های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. زیبایی لب‌ها یکی از ترفندهای زیبایی بدون آرایش است. از بالم لب استفاده کنید و در صورت دسترسی‌نداشتن به آن‌ها روغن زیتون و روغن‌های طبیعی را جایگزین کنید. یک‌بار در هفته لب‌های خود را با خمیردندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن‌ها را مرطوب کنید و از لایه‌برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.

ضدآفتاب بزنید

AdobeStock_82353398

اشعه مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می‌گذارند و باعث ایجاد چین‌وچروک‌ها می‌گردند و پیری زودرس را موجب می‌شوند. همچنین عاملی برای سرطان‌های پوستی هستند، به همین دلیل باید از ضدآفتاب با SPF بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3krvq4