جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/20 10:45
لاله و ستاره اسکندری | خواهران اسکندری بازیگر | خواهران اسکندری
کد خبر: 12580

لاله و ستاره اسکندری در کنار مادر | خواهران اسکندری چقدر به مادرشان شبیه هستند؟ + عکس

شباهت خواهران اسکندری به مادرشان در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است در ادامه ببینید.

خواهران اسکندری ستاره و لاله بازیگران تلویزیون ایران می باشند.این دو خواهر به عنوان خواهران اسکندری  هنرمند معروف هستند.خواهران اسکندری به همراه مادرشان دیده شدند که شباهت این 2 بازیگر به مادرشان جالب است در ادامه تصویر خواهران اسکندری با مادرشان را مشاهده نمایید.

خواهران اسکندری

 لاله اسکندری و ستاره اسکندری خواهران بازیگر تلویزیون و سینما هستند. خواهران اسکندری به نام های لاله و ستاره ، از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون ایرانی هستند. آنها خواهر هنرمند دیگری به نام  سارا اسکندری (چهره پرداز) و یک برادر هنرمند به نام سیامک اسکندری (عکاس) دارد. لاله همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

لاله و ستاره اسکندری دو خواهر بازیگر سینمای ایران هستند که به یک اندازه شهرت و معروفیت دارند. اما تاکنون این دو خواهر با هم در فیلمی ایفای نقش نکرده اند و دلیل آن هم عدم علاقه به این کار است. 

لاله اسکندری متولد ۳۰ آذر ۱۳۵۴ می باشد و متولد تربیت حیدریه از شهر های استان خرسان رضوی می باشد. بازیگر است ، میزان تحصیلات وی : فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز است ۲ خواهر بنام ستاره و سارا و ۱ برادر بنام سیامک دارد، ستاره بازیگر و سارا چهره پرداز است، علاوه بر بازیگری طراح گرافیک روی موزاییک است.

ستاره اسکندری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران هست که چهره ای کاملا شناخته شده در بین مردم دارد و با سریال نرگس سرشناس شد.ستاره اسکندی خواهر لاله اسکندری می باشد این دو خواهر بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشند ستاره اسکندری در سن نوجوانی به بازیگری علاقمند شد و توانست وارد تلویزیون شود در حال حاضر در فیلم ها و سریالهای زیادی به نقش آفرینی پرداخته هست .


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3el6a4