پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/10/26 17:15
تعطیلی ادارات | تعطیلی ادارات تهران | تعطیلی ادارات کشور
کد خبر: 12788

تعطیلی ادارات | ادارات کدام شهرها سه شنبه تعطیل هستند

برف شدید در استان های مختلف باعث تعطیلی شهرهای مختلف شده است که در این خبر به تعطیلی ادارات در روز سه شنبه می پردازیم

افزایش بارش نعمت الهی برف در تعدادی از استان‌های کشور طی روزهای اخیر و چند روز آینده موجب برودت هوا و افت شدید در این استان‌ها شده است و ناگزیر به تعطیلی ادارات شدند. بر اساس تصمیم استانداری ها، تعطیلی ادارات در سه شنبه اعلام شد. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور، انتظار می رود روزهای سه شنبه و چهارشنبه سردترین دما را در برخی استان‌های کشور شاهد باشیم و تعطیلی ادارات در برخی استان ها پیش بینی می شود. برف شدید در استان های مختلف باعث تعطیلی شهرهای مختلف شده است که در این خبر به تعطیلی ادارات در روز سه شنبه می پردازیم.

تعطیلی ادارات سه شنبه 27 دی

تعطیلی ادارات گلستان

براساس تصمیم اتخاذ شده، شروع ساعت کاری ادارات در استان گلستان تا پایان هفته از ساعت ۹ صبح خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده در ستاد پیشگیری، هماهنگی و مدیریت عملیات مقابله با بحران استان، با توجه به تداوم موج سرما، شروع فعالیت ادارات به جز دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان از فردا سه شنبه (۲۷ دی ماه) تا پایان هفته جاری پنجشنبه (۲۹ دی ماه) از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری خواهد بود و فقط امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی ادارات خراسان جنوبی

معاون استاندار خراسان جنوبی از تعطیلی دستگاه ها و نهادهای دولتی استان در روز سه شنبه ۲۷ دیماه خبرداد.

تعطیلی ادارات خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی خراسان رضوی فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ دورکار شدند.

اخبار تکمیلی....


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4px6l3