پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/21 06:48
کفش ترند | کفش ترند عید امسال
کد خبر: 13489

کفش های ترند عید امسال معرفی شدند | مدل کفش های ترند برای عید 1402

پیروی از مد یکی از راه های خوش استایل شدن است بنابراین برای انتخاب کفش زیبا برای عید باید با مدل های ترند و مد سال 1401 آشنا شوید.

به گزارش ستاره پارسی: در دنیای مد هر سال طرح ها و مدل های مختلفی از کفش زنانه و دخترانه به بازار ارائه می شود. برخی از این کفش ها چندین سال متوالی ترند بوده و برخی دیگر تنها یک سال از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به سادگی می‌تواند طی چند سال به حاشیه رانده شود. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را با کفش هایی که امسال مد و ترند هستند، آشنا می کنیم البته در نظر داشته باشید پا قلب دوم انسان است، به همین خاطر انتخاب مدل کفش باید با حساسیت زیادی همراه باشد.

 

کتانی

این روزها بدون شک کتانی ها از پرطرفدارترین نوع پاپوش‌ها در جهان هستند. نایک، آدیداس، اسکیچرز، نیوبالانس و از سردم‌داران طراحی و تولید کتانی هستند. اگر انتخاب شما برای عید امسال لباس های اسپرت است، بهتر است لباس های خود را با کتانی ست کنید. پیشنهاد می کنیم اگر هنوز یک جفت کتانی در مجموعه کفش‌های خود ندارید، یک جفت کتانی اسنیکر سفید خریداری کنید چرا که کتانی‌های سفید هیچ گاه از مد نمی‌افتند.

 

کفش ترند عید امسال

 

کفش های جلو گرد

کفش ها فرم و قالب‌های مختلفی مانند تیز، گرد و مربع دارند. متداول‌ترین نوع فرمی و قالبی در کفش، فرم جلو گرد است که امسال جزو ترندها است. کفش‌هایی با پنجه گرد و پاشنه های بسیار کوتاه بسیار پرکاربرد بوده و می توان در تمامی موقعیت‌ها از آن استفاده نمود.

 

کفش هایی با پاشنه های خاص

کفش‌های پاشنه بلند دارای تنوع بسیار زیادی هستند و در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی طراحی و ساخته می‌شوند.یکی از کفش هایی که برای عید امسال جزو ترندها محسوب می شود، کفش های با پاشنه خاص هستند.

 

کفش های دارای بند دور مچ پا

یکی از کفش های زیبایی که همه خانم ها باید در جا کفشی خود داشته باشند، کفش هایی است که دارای یک بند دور مچ پا هستند. این کفش ها عید امسال جزو ترندها محسوب می شوند و در طرح و رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند. این نوع کفش می‌تواند هم از نوع تخت و هم پاشنه‌دار باشد. بندی که دور مچ پا بسته می شود، جنس مختلفی مانند چرم، ساتن، پارچه حتی در برخی موارد توری دارد.

 

کفش ترند عید امسال

 

صندل های چانکی

کفش های چانکی جزو کفش هایی هستند که هم در سبک کتانی و هم کفش ظاهر می‌شوند. این کفش ها دارای لژهای پهن، نسبتا بلند و دندانه دار می باشند. عید امسال صندل های چانکی بسیار ترند شده است، گرچه این نوع صندل ها از نظر برخی افراد چندان زیبا نیست اما با این حال طرفداران خودش را دارد. این نوع صندل در ترکیب با دامن و شلوار کاملا متناسب عمل می کند.

 

کفش های جیر و مخمل

حتما می دانید که پس از چند دهه دوباره پارچه مخمل به دنیای مد بازگشته و جای خود را در بین اهالی مد باز کرده است. اگر می خواهید شیک پوش باشید، می توانید برای عید امسال یک کفش مخمل بخرید و آن را با سایر لباس های خود ست کنید اما مراقبت از آنها نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد.

 

کفش های چرم

کفش های چرم یکی از بهترین کفش هایی است که پیشنهاد می کنیم برای عید امسال بخرید. این نوع کفش ها بسیار مناسب، بادوام و راحت می باشد. همچنین هوا به راحتی داخل کفش جریان پیدا می کند و مانع از عرق کردن پا درون کفش می شود. کفش های چرم عمر بالایی دارند البته اگر آنها را خیس نکنید، به موقع واکس بزنید یا جلوی نور خورشید قرارندهید.

 

کفش ترند عید امسال

 

پاشنه های یکسره

در کفش‌های پاشنه یکسره، پاشنه از انتها تا نوک کفش کشیده شده و قطع نمی‌شود. این کفش‌ها می‌توانند جلوبسته یا به شکل صندل باشند. امسال کفش های پاشنه یکسره مد و ترند شده اند، به سلیقه خودتان می توانید یکی از کفش های جلو بسته یا صندل پاشنه یکسره را برای خود انتخاب نمایید.

 

صندل های پلتفرم

کفش پلتفرم در رنگ‌ها و متریال‌های فراوانی در بازار موجود هستند. این کفش ها برای اولین بار در سال 1936 وارد دنیای مد شد. پاشنه کفش های لژ دار از 3 تا 10 سانتی‌متر دارای ارتفاع است. بسیاری از کفش های لژدار قابل ست کردن با مانتوهای رسمی و اداری هستند و ظاهر شما را شیک و مرتب نشان می دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qvoa2