جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/27 06:47
معرفی بازیگران سریال The Last Of Us | سریال The Last Of Us
کد خبر: 13678

معرفی بازیگران سریال The Last Of Us + عکس

در این مطلب مصصم گرفته ایم تا به معرفی بازیگران سریال آخرین بازمانده ها(The Last Of Us) بپردازیم. در این سریال معروف بازیگران بسیاری ایفای نقش می کنند که ما مختصر آن را بیان می کنیم.

به گزارش ستاره پارسی: سریال آخرین بازمانده از ما نام یک سریال آمریکایی است که محصول سال ۲۰۲۳ این کشور است. نویسندگی و کارگردانی سریال The Last Of Us را کریگ مازن و نیل دراکمن عهده دار هستند که در ژانر درام پسا آخر زمانی و طبق یک بازی ویدئویی با همین اسم تهیه شده است. پیش از این بازی ویدیویی «آخرین بازمانده» نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، و این بار سریالی به همین نام که با اقتباس از همین بازی ساخته شده است، دوباره توجه ها را به خود جلب می کند. در این مطلب تصمیم داریم شما را با بازیگران سریال The Last Of Us از ما آشنا می کنیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

 

معرفی بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما

این مجموعه تلویزیونی از پانزدهم ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز به پخش نمود. داستان این سریال به این صورت است که در ۲۰۱۳ یک ویروس گسترش پیدا کرده، این ویروس کسانی را که به آن ابتلا یافته اند را به موجوداتی خونخوار و بی اراده تبدیل می نماید که بدون هیچ خودآگاهی به دیگرانی که هنوز مبتلا نشده اند، حمله می کنند. پس از گذشت ۲۰ سال از این اتفاق، در ۲۰۲۳ هیچ اثری از تمدن نیست و تقریبا ۶۰% مردم دنیا یا گم شده و یا به این ویروس ابتلا یافته اند. تیمی به اسم فایر فلایز که رییس آن مارلین می باشد، باورش این است که می توان به طریقی با این ویروس مبارزه کرده و در واقع هدف از شکل گیری این تیم نیز یافتن روشی جهت مقابله و برگشت مجدد به زندگی عادی می باشد. یک دختر ۱۴ ساله به اسم «الی» توسط این موجودات مورد حمله قرار گرفته ولی به ویروس ابتلا نیافته است. مارلین زمانی که از این ماجرا باخبر می شود، پی به وچود راهی برای مقابله می برد.

 

The Last Of Us

 

پدرو پاسکال

پدرو پاسکال یکی از بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما است که در این سریال ایفا کننده نقش جوئل می باشد. او در دوم ماه آوریل سال ۱۹۷۵ در آمریکا به دنیا آمده است و اصالت او به شیلیا باز می گردد. تحصیلکرده رشته بازیگری از دانشگاه نیویورک است که فعالیت بازیگری خود را با بازی در مجموعه تلویزیونی «بافی قاتل خون آشام ها» شروع کرده و اما با حضور در سریالی به نام تاج و تخت با کاراکتر اوبرین مشهور گردید. پدرو پاسکال دارای ۱۸۰ سانتی متر قد است.

 

The Last Of Us

 

تروی بیکر

تروی بیکر با نام کامل تروی ادوارد بیکر بازیگر نقش جیمز در سریال آخرین بازمانده از ما، در یکم ماه آوریل سال ۱۹۷۶ در آمریکا هنرپیشه، صداپیشه و خواننده می باشد. شروع فعالیت هنری او با تبلیغات رادیویی انجام شد که بعد از آن در عرصه خوانندگی نیز به فعالیت مشغول شد. در ۲۰۰۴ با بازی در سریال «پرونده بسته شد» فعالیت بازیگری خود را آغاز نمود. در ۲۰۱۲ با همسر خویش به اسم پاملا والوورخ ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج فرزندی پسر بود.

 

The Last Of Us

 

بلا رمزی

بلا رمزی با نام کامل ایزبلا می رمزی بازیگر نقش «الی» در آخرین بازمانده از ما است، او در بیست و پنجم ماه سپتامبر ۲۰۰۳ در انگلستان قدم در عرصه بازیگری گذاشت. تحصیلکرده رشته تئاتر در مقطع متوسطه می باشد که فعالیتش را از ۲۰۱۶ با نقش آفرینی در سریال «تاج و تخت شروع کرد و به خاطر بازی در سریال «هیلدا» مورد توجه قرار گرفته و مشهور شد. بلا غیر از هنرپیشگی در عرصه موسیقی نیز فعالیت می کند. او دارای ۱۵۲ سانتی متر قد است.

 

The Last Of Us

 

گابریل لونا

وی در پنجم ماه دسامبر سال ۱۹۸۲ با اصالت مکزیکی در آمریکا به دنیا آمده که فعالیتش بازیگری است. او در سریال آخرین بازمانده از ما نقش «تامی» را ایفا می کندو تحصیل کرده دانشگاه سنت ادوارد و نخستین تجربه بازیگری اش به فیلم سینمایی «سقوط به گریس» مربوط می شود. او در ۲۰۱۴ در سریال ماتادور بازی کرد که موجب شد تا مورد توجه قرار بگیرد. او متاهل است که در سال ۲۰۱۱ با هنرپیشه اهل رومانیا به اسم اسمرندا لونا ازدواج نمود و دارای ۱۸۵ سانتی متر قد می باشد.

 

The Last Of Us

 

روتینا وسلی

روتینا وسلی بازیگر نقش ماریا در سریال آخرین بازمانده از ما، زاده یکم ماه فوریه سال ۱۹۷۹ در آمریکا می باشد. این هنرپیشه ابتدا فعالیت خود را با رفتن به روی صحنه آغاز نمود و با بازی در سریال «خون حقیقی» مشهور گردید. در ۲۰۰۵ روتینا وسلی با هم کلاسی پیشین خویش به اسم جیکوب فیشل ازدواج نمود، اما پس از ۸ سال در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند.

 

The Last Of Us

 

آنا تورو

آنا تورو در هفتم ماه ژوئن سال ۱۹۷۹ در استرالیا به دنیا آمده است، او بازیگر است که در سریال آخرین بازمانده ها نیز با نقش «تس» مقابل دوربین می رود. اصالتا اسکاتلندی و استونیایی می باشد که تحصیل کرده رشته هنر است. شروع فعالیت او به ۲۳ سالگی وی باز می گردد که به خاطر بازی در سریال «فرینچ» مشهور گردید. او دارای ۱۷۳ سانتی متر قد است که در ۲۰۰۸ با همبازی خود به نام مارک دره ازدواج نمود، اما در نهایت یکسال بعد از یکدیگر جدا گردیدند.

 

The Last Of Us

 

نیک آفرمن

نیک بازیگر نقش بیل در سریال آخرین بازمانده از ما، زاده بیست و ششم ماه ژوئن سال ۱۹۷۰ در آمریکا می باشد که تحصیلات خود را در رشته تئاتر از دانشگاه ایلینوی به پایان رساند. او در ۱۹۹۷ با بازی در فیلم سینمایی «تمام راه رفتن» قدم در عرصه بازیگری گذاشت و در ۲۰۰۹ با بازی در سریالی به نام «پارک ها و تفریحات» مشهور گردید. نیک آفرمن علاوه بر بازیگر، نویسنده و صداپیشه هم است. او در ۲۰۰۳ با خواننده و هنرپیشه آمریکایی به نام مگان مولالی ازدواج نمود.

 

The Last Of Us

 

نیکو پارکر

خانم پارکر دختر فیلنامه نویس و کارگردان اول پارکر و بازیگر تاندیو نیوتن می باشد. نیکو پارکر در نهم دسامبر سال ۲۰۰۴ در انگلستان به دنیا آمده است که فعالیت او در عرصه هنر، بازیگری می باشد. در دوران تحصیل با بازی در فیلم سینمایی دامبو فعالیت هنری خویش را شروع نمود و با بازی در نقش سارا در سریال آخرین بازمانده از ما مورد توجه قرار گرفت. او دارای ۱۴۷ سانتی متر قد است.

 

The Last Of Us

 

جان هانا

یکی از بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما جان هانا با نقش نیومن است که پس از اتمام تحصیلات دوران متوسطه خود، در سن ۲۵ سالگی به بازیگری روی آورد و به عنوان نخستین تجربه خود در سریال «بروند» شروع به فعالیت نمود. او با بازی در سریال «اسپارتاکوس» شناخته شده و مشهور گردید. او دارای ۱۷۸ سانتی متر قد و متاهل است. در ۱۹۹۶ با هنرپیشه جوانا راث ازدواج نمود که حاصل این ازدواج ۲ فرزند می باشد.

مارلی دندریچ هنرپیشه و خواننده آمریکایی در سی و یکم ماه می به دنیا آمده است که اصالتا ژاپنی می باشد. او که با نقش مارلین در در سریاب آخرین بازمانده ها بازی می کند، تحصیل کرده رشته تئاتر از دبیرستان است. او فعالیت بازیگری خود را با حضور در سریال «فرشته» شروع نمود و در ۲۰۱۱ با بازی در سریالی به نام « به من دروغ بگو» مورد توجه قرار گرفت. خانم مارلی علاوه بر بازیگری در زمینه تبلیغات و موسیقی نیز فعالیت دارد. او دارای ۱۷۲ سانتی متر قد می باشد.

 

The Last Of Us

 

ملانی لینسکی

لینسکی در سریال آخرین بازمانده از ما، نقش کیتلین را ایفا می کند. ملانی لینسکی در شانزدهم ماه می سال ۱۹۷۷ در نیوزلند به دنیا آمده و هنرپیشه می باشد. او تحصیلات خویش را در دانشگاه ویکتوریا ولینگتون به پایان برده و در ۱۹۹۴ با بازی در فیلم سینمایی «موجودات بهشتی» فعالیت خود را به عنوان بازیگر شروع کرد و با بازی در فیلم سینمایی شیشه های شکسته مورد توجه قرار گرفت. ملانی در ۲۰۲۰ با «جیسون ریتر» ازدواج نمود.

 

The Last Of Us

 

جاش برنر

یکی دیگر از بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما جاش برنر است که تولد یافته ی یکم اکتبر سال ۱۹۸۴ در آمریکا می باشد. شروع بازیگری وی به بازی در سریال «گلوری دیز» در سن ۲۶ سالگی بازمی گردد که با حضور در فیلم سینمایی «کارآموزی» مشهور گردید. جاش برنر متاهل بوده که با مگان فالکون ازدواج نموده است. این بازیگر دارای ۱۶۶ سانتی متر قد دارد.

 

The Last Of Us

 

کریستوفر هیردال

کریستوفر هیردال در هجدهم ماه سپتامبر سال ۱۹۶۳ در کانادا هنرپیشه است که اصالتا اسکاتلندی و نروژی می باشد. در ۱۹۸۷ با بازی در سریال «خیابان جامپ ۲۱» فعالیت هنری خویش را شروع نموده و با بازی در فیلم سینمایی «حماسه گرگ و میش» مشهور شد. او دارای ۱۹۳ سانتی متر قد است که در سریال آخرین بازمانده ها با نقش دکتر شونهایس جلوی دوربین می رود.

 

The Last Of Us

 

برندن فلچر

برندن فلچر در پانزدهم ماه دسامبر سال ۱۹۸۱ در کانادا به دنیا آمده، که به عنوان بازیگر فعالیت می کند و در سریال آخرین بازمانده از ما با نقش رابرت حضور پیدا می کند. تحصیلات او دیپلم است که برای اولین بار در سریال جنایتکاران کوچک در سن ۱۴ سالگی از تلویزیون مهمان خانه های مردم شد و در نهایت با بازی در فیلم سینمایی برش نهایی مشهور شد. برندن فلچر ۱۶۸ سانتی متر قد دارد و با سارا تامپسون دارای رابطه عاطفی می باشد.

 

The Last Of Us

 

ماری بار تلت

ماری بار تلت در بیستم ماه مارس در سال ۱۹۷۱ در استرالیا به دنیا آمده که هنرپیشه می باشد. او که از بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما محسوب می شود؛ تحصیلکرده رشته تئاتر از موسسه ملی هنر دراماتیک است و در سال ۱۹۸۷ هنرپیشگی را با بازی در سریال «پزشکان پرواز» شروع نمود و با بازی در فیلم سینمایی «سه تاج» مورد توجه قرار گرفت. وی در این سریال نقش فرانک را ایفا می نماید.

 

The Last Of Us

 

گراهم گرین

گراهم گرین در بیست و دوم ماه ژوئن سال ۱۹۵۲ در کانادا به دنیا آمده است، او فعالیت خود را به عنوان بازیگر در ۱۹۷۹ شروع نمود که جرقه شهرت وی با بازی در فیلم سینمایی «رقصنده گرگ ها» زده شد. گرین در ۱۹۹۰ با هیلری بلک مور ازدواج نموده و به جرگه متاهلین پیوست. او بازیگر نقش مارلوت در سریال آخرین بازمانده ها است.

 

The Last Of Us

 

استورم رید

استورم رید بازیگر آمریکایی و بازیگر نقش رایلی در آخرین بازمانده از ما زاده یکم ژوئیه سال ۲۰۰۳ با اصالتی آفریقایی می باشد. نخستین تجربه بازیگری او حضور در فیلم سینمایی «۱۲ سال بردگی» بود که در ۲۰۱۷ با بازی در فیلم سینمایی «اتفاقی از نسبت های یاد بود» مورد توجه قرار گرفت.

 

The Last Of Us

 

اسکات شپرد

اسکات شپرد بازیگر نقش دیوید سریال آخرین بازمانده از ما، زاده هشتم ماه دسامبر سال ۱۹۹۶ در آمریکا می باشد. او دیپلمه است که در سال ۱۹۹۵ در فیلم سینمایی «پرتاب کردن» فعالیت بازیگری را شروع نمود، ولی با بازی در فیلم سینمایی «پل جاسوس ها» مورد توجه قرار گرفته شد.

 

 

The Last Of Us

 

جفری پیرس

پیرس زاده سیزدهم دسامبر سال ۱۹۷۱ در آمریکا، در ۱۹۹۷ یعنی وقتی ۶ ساله بود, با بازی در فیلم سینمایی «دیگران» قدم در عرصه بازیگری گذاشت و با بازی در فیلم سینمایی «سیمون» مورد توجه قرار گرفت. او در سریال آخرین بازمانده ها بازیگر نقش پری است. جفری پیرس در ۲۰۰۰ با کریستین پرس ازدواج نمود که نتیجه این ازدواج ۱ فرزند می باشد.

 

The Last Of Us

 

اشلی جانسون

اشلی جانسون بازیگر نقش انا در سریال آخرین بازمانده از ما، زاده نهم ماه اوت سال ۱۹۸۳ در آمریکا می باشد. او فعالیت بازیگری خود را در سال ۱۹۹۰ با بازی در فیلم سینمایی شیردل شروع نموده و در ۲۰۱۱ با بازی در سریالی به نام «قتل» مورد توجه قرار گرفت. وی غیر از هنرپیشگی به عنوان موسیقی فعالیت دارد.

 

The Last Of Us

 

لمر جانسون

جانسون از دیگر بازیگران سریال آخرین بازمانده از ما، در هجدهم ماه ژوئیه سال ۱۹۹۴ در کانادا در زمینه های بازیگری و رقصندگی فعالیت می کند. او مدرک گرفته مدرسه کاتولیگ سنت مادر ترزا است که کار خویش را نخست با رقص و سپس در ۲۰۱۱ با بازی در سریالی به نام «امور پنهان» آغاز کرد. در ۲۰۱۳ با بازی در سریال «گام بعدی» مشهور گردید. او در آخرین بازمانده از ما نقش هنری را ایفا می کند.

 

The Last Of Us

 

یوان وودارد

یوان بازیگر نقش سام در سریال آخرین بازمانده از ما است؛ این هنرپیشه آمریکایی در ۲۰۱۳ به دنیا آمده که حضور در سریال آخرین بازمانده از اولین تجربه های بازیگری او محسوب می شود.

 

The Last Of Us

 

الین مایلز

الین مایلز بازیگر نقش فلورانس در سریال آخرین بازمانده از ما است که در هفتم ماه آوریل سال ۱۹۶۰ در آمریکا به دنیا آمده است. فعالیت خود را در سال ۱۹۹۰ با بازی در سریال «نوردهی شمالی» شروع نمود و در ۱۹۸۸ با بازی در فیلم سینمایی «سینگال های دود» مورد توجه قرار گرفت

 

The Last Of Us

 

در این مطلب از همراهی شما تا انتهای مطلب اختصاص داده شده به بیوگرافی بازیگران سریال آخرین بازمانده متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4blzd2