جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/28 19:31
ستاره سادات قطبی
کد خبر: 13771

تم تولد لاکچری ستاره قطبی جنجالی شد | عکس تولد ستاره سادات قطبی کنار مردان زندگی اش

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا که فعالیت زیادی در فضای مجازی دارد، عکس زیبایی در کنار همسر و پسرانش منتشر کرد.

به گزارش ستاره پارسیستاره سادات قطبی متولد 3 اسفند 1365 در اصفهان، مجری است. ستاره سادات قطبی فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد که از والیبال به سمت کیک بوکس رفت و بعد از حفظ قرآن وارد صدا و سیما شد. ستاره سادات قطبی حالا همسر یک مجری معروف است. ستاره سادات قطبی متولد شهرستان «نجف آباد» در استان زیبای اصفهان می باشد. ستاره سادات قطبی از سوم دبستان رشته والیبال را انتخاب کرد و تا دبیرستان در این رشته به چندین مدال قهرمانی نیز رسید، دبیرستان ادبیات خواند اما در رشته خبرنگاری وارد دانشگاه شد

 

ستاره سادات قطبی، یکی از چهره های فعال در فضای مجازی که مرتب از روزمرگی و جزئیات جالب توجه زندگی شخصی اش، تصاویری منتشر میکند؛ جدیدترین عکس دسته جمعی خانواده خود را به اشتراک گذاشت. تصویری از او در کنار شهرام شکیبا و پسرانشان که در ادامه این بخش مشاهده می کنید.

 

ستاره سادات قطبی، تصویری از جشن تولد خانوادگی خود منتشر کرد و نوشت:

یه سلام دسته جمعی خدمت جمع حاضر

البته یکی مون کمه

اگه گفتید کی؟

 

ستاره سادات قطبی

 

این عکس، جدید نیست اما همسر شهرام شکیبا، آن را به تازگی با این نوشته منتشر کرد تا یادی کند از روزهای قبل از تولد پسر کوچکش و عضو جدید خانواده شان.

 

ستاره سادات قطبی، همسر دوم شهرام شکیبا کیست؟

به دلیل زندگی عاشقانه ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا، با وجود اختلاف سنی زیاد، کمتر کسی است که این دو چهره دنیای اجرا را نشناسد.

 

ستاره سادات قطبی

 

ستاره سادات قطبی متولد 3 اسفندماه سال 1365 در نجف آباد اصفهان و شهرام شکیبا دلنوا مجری تلویزیون و منتقد سینما و شاعر طنز پرداز معروف، متولد 17 آبان 1351 در تهران است. در دبیرستان ادبیات خواند و پس از ورود به دانشگاه رشته خبرنگاری را ادامه داده و فارغ التحصل شد.

 

اختلاف سنی شهرام شکیبا و ستاره سادات قطبی

مجری زن تلویزیون، در سال 1393 و در سن 28 سالگی با شهرام شکیبا مجری که آن زمان 42 سال سن داشت، ازدواج کرد و همین اختلاف سنی 14 ساله ی آنها سوژه فضای مجازی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3znl63