پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/30 17:40
قیمت سکه
کد خبر: 13816

انفجار قیمت سکه و دلار | قیمت باورنکردنی سکه و دلار

سکه تمام در بازار امروز تا لحظه تنظیم این خبر با رشد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به بیش از ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و دلار نیز در بازار آزاد بالای ۴۸ هزار تومان معامله نی شود.

به گزارش ستاره پارسی: سکه تمام در بازار امروز تا لحظه تنظیم این خبر با رشد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به بیش از ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است و دلار نیز در بازار آزاد بالای ۴۸ هزار تومان معامله نی شود.

 

قیمت دلار

یکشنبه ۳۰ بهمن ۰۱  ساعت ۱۴:۵۱

مظنه دلار: ۴۸۵۸۰ ت

تغییر نسبت به دیروز : ۹۱۰ ت

آخرین تغییر: ۱۰ثانیه پیش

بالاترین-پایین ترین : (۴۷۶۷۰-۴۸۸۰۰)

 

قیمت سکه جدید

یکشنبه ۳۰ بهمن ۰۱  ساعت ۱۴:۵۸

سکه جدید: ۲۸۸۵۰۰۰۰ ت

تغییر نسبت به دیروز : ۱۲۵۰۰۰۰ ت

آخرین تغییر: ۲۳ثانیه پیش

بالاترین-پایین ترین : (۲۷۶۰۰۰۰۰-۲۸۹۵۰۰۰۰)

 

قیمت دلار

یکشنبه ۳۰ بهمن ۰۱  ساعت ۱۴:۵۱

مظنه دلار: ۴۸۵۸۰ ت

تغییر نسبت به دیروز : ۹۱۰ ت

آخرین تغییر: ۱۰ثانیه پیش

بالاترین-پایین ترین : (۴۷۶۷۰-۴۸۸۰۰)

 

قیمت سکه جدید

یکشنبه ۳۰ بهمن ۰۱  ساعت ۱۴:۵۸

سکه جدید: ۲۸۸۵۰۰۰۰ ت

تغییر نسبت به دیروز : ۱۲۵۰۰۰۰ ت

آخرین تغییر: ۲۳ثانیه پیش

بالاترین-پایین ترین : (۲۷۶۰۰۰۰۰-۲۸۹۵۰۰۰۰)

 

قیمت دلار امروز

اسکناس آمریکایی گران‌تر می‌شود؟

قیمت دلار نخستین روز معاملاتی هفته را نیز با روندی صعودی آغاز کرده و در پله هشتم کانال ۴۰ هزار تومانی قرار گرفته است. این اسکناس آمریکایی در بهمن‌ماه ۱۱/۳۱ درصد رشد داشته و این در حالی است که از زمان تغییر رئیس بانک مرکزی بازارساز سعی در کنترل نرخ ارز داشته است. اما حالا فنر قیمت دلار آزاد شده و مشخص نیست در کدام کانال توقف خواهد کرد.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی امروز ۴۴ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که چهار پله با دلار بازار آزاد فاصله دارد و همین می‌تواند دلیلی برای بازگشت سود دلالی به بازار باشد. آخرین نرخ صرافی‌ها هم که با نظارت بانک مرکزی تعیین می‌شود رقم ۴۵ هزار و ۱۹۷ تومان را نشان می‌دهد که آن هم با قیمت بازار آزاد همچنان فاصله دارد. دلار نیمایی هم بر اساس دستور جدید بانک مرکزی روی عدد ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت مانده است.

در همین حال باید اشاره کرد که قیمت یورو نیز بر اساس اعلام سامانه بازار متشکل ارزی اکنون ۴۷ هزار و ۷۵۱ تومان است.|تجارت‌نیوز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۲۳۴,۱۰۰ (دو میلیون و دویست و سی و چهار هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۴۲ درصدی داشته است.

 

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۹,۶۷۵,۰۰۰ (نه میلیون و ششصد و هفتاد و پنج هزار) تومان معامله شد.

 

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۴۴,۶۷۳ (چهل و چهار هزار و ششصد و هفتاد و سه ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، بدون تغییر است.

 

قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۴۷,۶۵۲ (چهل و هفت هزار و ششصد و پنجاه و دو ) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

 

قیمت پوند امروز

پوند امروز با کاهش ۰.۵ درصدی، از ۵۳,۸۷۱ (پنجاه و سه هزار و هشتصد و هفتاد و یک ) تومان به ۵۳,۶۰۷ (پنجاه و سه هزار و ششصد و هفت ) تومان رسید.

 

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه در بازار داخلی هم ۲,۵۶۰ (دو هزار و پانصد و شصت ) تومان قیمت خورد.

 

قیمت دلار کانادا امروز

همچنین دلار کانادا با کاهش ۰.۳ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۳۳,۲۷۲ (سی و سه هزار و دویست و هفتاد و دو ) تومان معامله شد.

 

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 27,796,000 (بیست و هفت میلیون و هفتصد و نود و شش هزار) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، افزایش 2.11 درصدی داشته است.

 

قیمت طلا

منبع: نرخ آنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pqqo2