پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/04 13:36
اخبار حوادث
کد خبر: 13927

هولناک ترین جنایت سال در ایران | جزئیات مرگ فجیع یک خانواده

جنایت وحشتناکی در سال جاری در ایران رخ داده است که به عنوان بدترین خودکشی خانوادگی در تاریخ مشهد شناخته می‌شود. در این حادثه تلخ، هفت نفر از اعضای یک خانواده جوان، از جمله پدر و مادر، دو پسر و سه دخترشان به صورت خودکشی جان خود را از دست دادند.به منظور رعایت حساسیت‌های موجود، اگر سن شما کمتر از 16 سال است و یا به دلایل دیگری حساسیت به اینگونه موضوعات دارید، توصیه می‌شود که این خبر را نخوانید.امیدواریم که این حادثه واقعاً آخرین خودکشی خانوادگی در کشور ما باشد و هرگز دوباره شاهد چنین واقعه‌ای نباشیم.

به گزارش ستاره پارسی، نیرو‌های کلانتری خواجه ربیع در تاریخ دوشنبه گزارش دادند که یک پسر جوان از این خانواده دو روز قبل خودکشی کرده و جان باخته است. مشخص شد دختر ۱۸ ساله و پسر ۲۲ ساله دیگر خانواده، هنوز علایم حیاتی داشتند و به بیمارستان منتقل شدند، اما ۴ عضو این خانواده قربانی خودکشی گروهی شده و جان خود را از دست داده‌اند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد اعضای خانواده، با انگیزه ادعای ایجاد مزاحمت ناموسی توسط پرایدسوار جوانی به نام «ب» و بعد از خودکشی پسر جوان خانواده، تصمیم به خودکشی گروهی گرفته‌اند.

پس از این واقعه تحقیقات قضایی توسط دکتر صادق صفری، قاضی ویژه قتل عمد مشهد، آغاز شد. در این بررسی‌ها مشخص شد که اجساد مادر و دو تن از دختران جوانش روی رختخواب‌های پهن شده در کف پذیرایی قرار داشتند.

با انتقال جسد مریم-ع (مادر دخترانی به نام مژگان-ه و رویا-ه) به پزشکی قانونی، قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب، بررسی‌های قضایی را برای مرگ مشکوک این خانواده ادامه داد. در این میان، امیدوار بودند که پسر و دختری که حالت حیاتی داشتند، از کما خارج شوند و راز خودکشی گروهی را فاش کنند. با این حال، امروز، دختر ۱۸ ساله به نام زهرا نیز در مرکز درمانی درگذشت. تنها بازمانده این حادثه هولناک، همچنان در کما به سر می‌برد و وضعیت بسیار وخیمی دارد. به همین دلیل، پرونده مرگ مشکوک اعضای این خانواده به مراتب پیچیده‌تر شده است.

همچنین، مقامات قضایی دستورات ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری مرد مشکوکی را که با نامش اعضای خانواده از او یاد می‌کردند، صادر کرده‌اند. برای اثبات ادعاهایشان، اعضای خانواده رمز گوشی‌های خود را نوشته و در کنار هم قرار دادند. در عین حال، وجود تعدادی بسته‌های خالی قرص نشان می‌دهد که اعضای خانواده با مصرف تعداد زیادی قرص، خودکشی کرده‌اند.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/488e6a