سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/31 14:06
جواد کاظمیان | استوری جواد کاظمیان
کد خبر: 15410

سنگ تمام جواد کاظمیان برای رسول خادم | جواد کاظمیان جواب دبیر را اینگونه داد!

جواد کاظمیان، پیشکسوت تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری خاص در صفحه شخصی خود، از رسول خادم، قهرمان سابق المپیک، حمایتی معنادار کرده است.

استوری جواد کاظمیان در حمایت از برادران خادم خبرساز شد. در روزهای گذشته، برخی رسانه‌های داخلی ادعا کرده‌اند که علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی، در یک مصاحبه تصویری تلویحا به قهرمان سابق کشتی جهان، رسول خادم، انتقاد کرده است. با این حال، در هفته‌های گذشته، پخش فیلمی از علیرضا دبیر در یکی از جلسات رسمی وزارت ورزش و جوانان، باعث جنجال‌های زیادی در فضای مجازی شده است. در این شرایط، پخش بخشی از مصاحبه تصویری دبیر با ایرنا، که در آن تلویحا به قهرمان سابق کشتی جهان اشاره می‌کند، با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. جواد کاظمیان، ستاره پیشین تیم پرسپولیس، در این شرایط، با انتشار یک تصویر قدیمی از برادران خادم در صفحه شخصی خود، و استفاده از کلمه "افسانه"، به حمایت از آنها پرداخته است.

 حمایت معنادار و متفاوت جواد کاظمیان از رسول خادم

همچنین بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با تگ کردن صفحه شخصی این دو قهرمان سابق المپیک و جهان خطاب به آنها نوشته است:

امان از راه بی عابر
امان از شهر بی شاعر

بخوانید: عکس/ چه کسی باور می کند این چهره پیر و شکسته جواد کاظمیان است

پست جنجالی رسول خادم درمورد دوربین‌های مقابله با کشف حجاب

به گزارش خبر ورزشی، رسول خادم که همواره با پیام‌های تند و تیزش علیه مسائل اجتماعی کشور در فضای مجازی خبرساز می‌شود، این بار در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های جاری کشور اشاره کرده است.

ستاره سابق کشتی ایران که با نام کاربری «قمارباز» در فضای مجازی حضور دارد، در خصوص دوربین‌هایی که برای موضوع حجاب استفاده می‌شوند پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و در آن به یکی از بندهای نهج‌البلاغه اشاره کرد.

رسول خادم در اینستاگرامش نوشت: این دوربین‌ها همیشه برای دیدنِ فقر و محرومیت مردم خاموش خواهند ماند… تحریم و تورم برای مردم فقر و فلاکت و بیچارگی دارد، برای جماعت زر و زور تمامش برکت و ثروت است… و صد البته برای ندیدنِ نابرابری اجتماعیِ روزافزون، رعیتِ «غیرخودی» و «خودی» باید هر روز بر سر موضوعی با هم بجنگند….
پی‌نوشت۱: «… خداوند سبحان غذا و نیاز نیازمندان را در اموال ثروتمندان معین کرده؛ پس هیچ فقیری گرسنه نمی‌ماند، مگر به‌واسطه این‌که ثروتمندان از حق آنان بهره‌مند شده‌اند…» (علی ابن ابیطالب (ع) حکمت ۳۲۸)


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j5eke