جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/25 08:52
کد خبر: 3964

بیل گیتس زمان پایان کرونا را پیش بینی کرد

بیل گیتس گفت: کشور‌های پیشرفته می‌توانند تا پایان سال ۲۰۲۱ بر این ویروس پیروز شوند و باقی جهان بطور نهایی تا پایان سال ۲۰۲۲ از شر این بیماری خلاص خواهند شد.

بیل گیتس با نام کامل ویلیام هنری بیل گیتس سوم، از بزرگترین تاجرین و کارآفرینان دنیا است.بیل گیتس با قدرت گرفتن مایکروسافت، به یکی از مشهورترین افراد دنیا تبدیل شد.بیل گیتس، یکی از تأثیرگذارترین کارآفرینان و مدیران معاصر در دنیای فناوری است.همچنین بیل گیتس یکی از ثروتمندترین مردان جهان است.

 


 بیل گیتس اعلام کرد که در بعضی از کشور‌ها ممکن است پاندمی کووید تا آخر سال ۲۰۲۱ به پایان برسد. ضرر اقتصادی پاندمی کرونا یک تریلیون دلار بوده است، اما باید به سیر ساخت واکسن ضد کرونا نیز توجه نمود.

 

کشور‌های پیشرفته می‌توانند تا پایان سال ۲۰۲۱ بر این ویروس پیروز شوند؛ و باقی جهان بطور نهایی تا پایان سال ۲۰۲۲ از شر این بیماری خلاص خواهند شد. در جهان دو واکسن در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. در روسیه و چین با شدت تمام روی ساخت واکسن ضد کرونا کار می‌کنند.

 

بیل گیتس اعلام نمود که برای بنیاد بیل و بنیاد طبی گیتس ۴ تا ۵ ماه وقت برای تست واکسن و جستجوی عوارض جانبی واکسن وقت لازم خواهد بود. بیل گیتس گفت که اکثر تست‌های انجام شده در آمریکا بی فایده بودند. انجام این تست‌ها زمان زیادی می‌برد و تعداد محدودی از شهروندان می‌توانند از آن‌ها برخوردار شوند

 

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4py764