جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 12:30
کد خبر: 1108

زندگی خصوصی الهام حمیدی؛ از طلاق اولش تا ازدواج مجدد+ علت طلاق

جزئیات طلاق الهام حمیدی از همسرش را در اینجا بخوانید .

به گزارش ستاره پارسی؛ مراسم عروسی الهام حمیدی بازیگر ۴۱ ساله و زیبای کشورمان که الهام حمیدی  در تاریخ ۸ آذر ۱۳۵۶ به دنیا آمده برگزار شد. الهام حمیدی در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن تحصیل کرده است.الهام حمیدی سال ها قبل زمانی که خیلی جوان تر بود یک ازدواج ناموفق داشت که وقتی در برنامه دورهمی اعلام کرد که هیچ وقت ازدواج نکرده این موضوع باعث سر و صدا و حواشی فراوانی شد تا جایی که الهام حمیدی مجبور به توضیح در این رابطه شد.

 

معمولا شایعات پیرامون سلبریتی ها زیاد است اما به تازگی  الهام حمیدی  درمصاحبه ای از طلاق خودش در سن کم پرده برداشت. الهام حمیدی که مدت زیادی از ازدواج دومش نگذشته است در مورد ازدواج اول و طلاق همسرش صحبت کرده است .

 

ازدواج مجدد  الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر جذاب و خوش چهره ی کشورمون که بسیار کم حاشیه است صحبت های جنجالی در مورد خودش کرده است در ادامه می توانید از طلاق تا ازدواج مجدد  الهام حمیدی  به گفته ی خودش را اینجا بخوانید

 

الهام حمیدی  گفت: من یکبار حدود ۱۰ سال پیش در سن پایین ازدواج کردم و بعد از مدتی از یک دیگر طلاق گرفتیم و سرانجام نگرفت.

 

الهام حمیدی جمعه ۱۱ تیر ماه سال گذشته، در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد، ودر بخشی از این برنامه گفت ازدواج نکرده و مجرد است.تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی پس از این برنامه، به پیج او رفتند و یادآور شدند که پیش از این ازدواج کرده است.

حکایت ازدواج و طلاق الهام حمیدی

مهران مدیری  در برنامه «دورهمی» با پرداختن به موضوع مد و مدگرایی، هنجارها و بازتاب آن در جامعه میزبان الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون شد.در ابتدای برنامه مهران مدیری با تعاریفی از واژه مد و ریشه آن در دنیای انسان‌های اولیه، نیم نگاهی به دنیای مد امروز داشت؛ از نوع پوشش بازیگران و عوامل فیلمهای سینمایی در جشنواره‌ها گفت و درمورد اشاعه آن در جامعه بیان کرد: هر آن چیزی که فلان بازیگر در فلان جشنواره به روی فرش قرمز پوشیده، فردا در همه ی مغازه ها و تن همه ی مردم است.

 

حاشیه ازدواج و طلاق الهام حمیدی

وی افزود: من خودم به شخصه عاشق کارهای خنده دار هستم و خیلی دوست دارم کاری خنده دار بازی

کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آنرا بازی کنم.مهران مدیری در راستای صحبت

های حمیدی بیان کرد: مشکل سینمای ماست که فکر میکند برای سهولت کار خودش بازیگرهایی را انتخاب کند که

برای همان مدل بازی آماده هستند و از قبل زمینه اش را دارند.

متاسفانه این تبدیل به یک بحران شده در سینمای ما و دلیلش هم بازی های کلیشه و انتخاب آسان تر است.

 

مهران مدیری با دقت به گفته های الهام حمیدی در خصوص بازی در نقش خنده دار به او پیشنهاد بازی در کارهای بعدی را داد و حمیدی هم باابراز خوشحالی پذیرفت.حمیدی با بیان این که هر شخصی با شغل ما کنار نمی‌آید، از دلایل مجرد بودنش گفت:

تا هم اکنون قسمت نشده ازدواج کنم ودر حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر شخصی با این شغل کنار نمی‌آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

الهام حمیدی

بازیگر سریال «یوسف پیامبر «ع»» با بیان این که علاقه زیادی به  طراحی لباس  دارم، خاطرنشان

کرد: در دوره ای مزون لباس داشتم اما از روی بدشانسی به زمانی خوردم که دلار در ایران گران شده

بودو بجای سود خسارت می‌کردم و همه ی چیز را فراموش کردم و مزون تعطیل شد.

حمیدی در پایان با اهدای یکی از تابلوهای نقاشی خود به موزه «دورهمی» به رفتار صحیح در  فضای مجازی  اشاره کرد و گفت:

من دو ماه است که در اینستاگرام به خاطر حواشی و اتفاقاتیکه در دنیای بازیگری و هنر رخ می‌دهد، فعالیت می‌کنم.

خواهشی که دارم این است که به سهولت قضاوت نکنیم، انگ نزنیم و تا این اندازه عجولانه تصمیم نگیریم.

 

الهام حمیدی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر کشورمان در هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۶ شهر تهران متولد شد. تحصیلاتش با شغلش مرتبط نیست و تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده است. این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را به طور جدی از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و با نقش پروانه در سریال مسافری از هند به شهرت رسید.

الهام حمیدی

 

 

نظر الهام حمیدی درباره ازدواج :

الهام حمیدی در مصاحبات خود گفت که ازدواج با فردی مناسب می تواند یک اتفاق خوب باشد همچنین در برنامه دورهمی گفت با فردی ازدواج خواهد کرد که کارش خارج از فضای سینما و بازیگری باشد.

الهام حمیدی

 

 

خانواده الهام حمیدی :

الهام حمیدی در خانواده ای آشنا به هنر و بازیگری متولد شد. پدر خانم حمیدی در دوره جوانی بازیگر تئاتر بود و اکنون کارمند بازنشسته می باشد. وی فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

 

ورشکستگی مزون الهام حمیدی :

الهام حمیدی در مصاحبه ای در مورد فعالیت های اقتصادی خارج از بازیگری و شکست خوردن در کار مزون لباس اینگونه پاسخ داد : دوره‌ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی کار مزون لباس را شروع کنم

اما از آنجا که ‌آدم بدشانسی هستم به محض ورودم ،  دلار به سه‌ برابر قیمت خود رسید و یک دفعه من که با دلار ارزان شروع کرده بودم، متحمل ضرر مالی زیادی شدم این اتفاق چنان در روحیه‌ام اثر گذاشت که کاملا از ریسک‌های مالی ترسیدم.

 

الهام حمیدی

سابقه فعالیت الهام حمیدی : 

عموی پدر الهام حمیدی از گویندگان رادیو و پدرش بازیگر تئاتر بود به همین دلیل وی از کودکی و از دوره دبستان بازیگری را شروع کرد. این بازیگر از سن ۷ سالگی در نمایش های مدرسه حضور داشت و در همان سن اولین جایزه بازیگریش را گرفت. وی پس از گذراندن کلاس های بازیگری فعالیت در عرصه بازیگری را به طور جدی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد .

الهام حمیدی برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ با نقش آفرینی در سریال ” کوی دامون ” به کارگردانی عباس رنجبر مقابل دوربین رفت که این سریال در سال ۱۳۸۰ پخش شد. فیلم “دنیا” ساخته منوچهر مصیری اولین تجربه ی بازیگری اش در سینما می باشد. وی در اوایل بازیگری بدون وسواس در انتخاب نقش در سریال ها و فیلم ها حضور داشت و بیشتر سعی می کرد تجربه کسب نماید.

پس از فیلم دنیا در چند سریال و فیلم سینمایی دیگر ایفای نقش نمود اما سریالی که او را مشهور ساخت “سریال مسافری از هند” ساخته قاسم جعفری می باشد. این سریال در سال ۱۳۸۲ پخش شد و از سریال های پر مخاطب آن زمان بود. الهام حمیدی با ایفای نقش پروانه در این سریال توانست توانایی خود را در بازیگری نشان دهد و در میان مردم شناخته و دیده شود.

الهام حمیدی با بازی در فیلم سینمایی “خیلی دور خیلی نزدیک تندیس” توانست  تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما دریافت کند. از جمله آثار مهم و به یاد ماندنی الهام حمیدی می توان سریال یوسف پیامبر، سریال زیر تیغ، مختارنامه و همه چیز آنجاست را نام برد.

 

الهام حمیدی از مراحل بازیگری اش می گوید :

هنوز به دوران سوم بازیگری‌ام نرسیدم. در دوره اول بازیگری به خاطر اینکه می‌خواستم حضورم را تثبیت کنم، سعی می‌کردم تجربه کسب کنم و در فیلم‌های تلویزیونی، سریال و سینما و در هر ژانری بازی کنم، اما خوشبختانه از همان ابتدا نقش‌های اصلی به من پیشنهاد شد. بعد از سریال «مسافری از هند»، الهام حمیدی تثبیت شد و من مرحله دوم بازیگری خود را آغاز کردم.

همان طور که می‌دانید «مسافری از هند» بسیار پر بیننده و به طبع، بازی من هم دیده شد. پس از این سریال در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» ایفای نقش کردم که هم در جشنواره فجر و هم در جشن خانه‌سینما کاندیدای جایزه شدم و فضای بسیار خوبی بود که خودم را نشان دهم و البته جایزه جشن را گرفتم. در این مرحله معمولا سعی می‌‌کنم که در پذیرش پیشنهادها کمی بیشتر دقت کنم…

 

صفحه اینستاگرام الهام حمیدی :

وی در اینستاگرام با آی دی elhamhamidiiii فعالیت دارد.

 

فیلم های سینمایی الهام حمیدی :

تخته گاز (۱۳۹۷)

ثبت با سند برابر است (۱۳۹۴)

دو دوست (۱۳۹۳)

گهواره ای برای مادر (۱۳۹۱)

راه بهشت (۱۳۹۰)

اخلاقتو خوب کن (۱۳۸۹)

ما همه گناهکاریم(۱۳۸۹)

سه درجه تب (۱۳۸۸)

دلداده (۱۳۸۷)

ملک سلیمان (۱۳۸۷)

محیا (۱۳۸۶)

بچه های ابدی (۱۳۸۵)

سرگیجه (۱۳۸۵)

شهر آشوب (۱۳۸۴)

خیلی دور، خیلی نزدیک (۱۳۸۳)

وعده دیدار (۱۳۸۲)

تیک (۱۳۸۰)

دنیا (۱۳۸۰)

 

سریال های الهام حمیدی :

روزهای بی قراری (۱۳۹۵)

همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)

سرزمین کهن (۱۳۹۲)

راز پنهان (۱۳۹۱)

شوق پرواز (۱۳۸۹–۱۳۹۰)

سقوط آزاد (۱۳۹۰)

موج و صخره (مجیدصالحی ۱۳۸۹)

مختار نامه (داودمیرباقری ۱۳۸۱–۱۳۸۹)

تبریز در مه (۱۳۸۹)

آخرین دعوت (۱۳۸۷)

یوسف پیامبر (۱۳۸۷)

شهریار (۱۳۸۵)

زیر تیغ (۱۳۸۵)

مسافری از هند ( ۱۳۸۲)

پرده عشق (۱۳۸۰)

پرونده های مجهول (۱۳۸۰)

آتش و شبنم (۱۳۸۲–۱۳۷۹)

نفس سنگ (۱۳۸۰)

آوایی در گلستان (۱۳۷۹)

جوان امروز (۱۳۷۹)

کوی دامون (۱۳۷۸)

 

حس رقابت در الهام حمیدی :

حس رقابت در هر کاری و هر شغلی وجود دارد، اما من چنین خصلتی نداشتم و در مقابل من هم کسی از بازیگران چنین برخوردی نداشت که برای مثال زیر پایم را خالی کند. زمانی هم که با بزرگان سینمای ایران همبازی بودم، آنان هم چنین برخوردی با من داشتند، مثل سریال «زیر تیغ»، من ۷ ماه در آن مجموعه، نقش دختر پرستویی و معتمد آریا را بازی کردم و خیلی با آنان خو گرفتم… فضای دوستانه زیر تیغ، به شکلی بود که زمان پایان فیلمبرداری همه ناراحت بودند.

الهام حمیدی

شخصیت و علایق الهام حمیدی :

الهام حمیدی هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده و مخالف عمل زیباییست. وی در این باره گفت: من مخالف عمل‌ های زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما کارهای مراقبتی را انجام می‌ دهم و از کرم‌ ها و لوسیون‌ ها برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌ کنم.

الهام حمیدی به آراستگی پوشش خود اهمیت می دهد و معمولا با لباس های خاص و تجملاتی در مراسم های مختلف شرکت می کند. وی کارهای هنری مختلف از جمله نقاشی، طراحی لباس و کارهای دستی را تجربه کرده است. از میان بازیگران به پرویز پرستویی، اکبر عبدی، گوهر خیراندیش و فاطمه معتمدآریا علاقه دارد. این بازیگر اهل سیاست نیست اما همیشه انتخابات شرکت می کند .

 

افتخارات الهام حمیدی : 

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم خیلی دور خیلی نزدیک (۱۳۸۳)

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر

جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در نهمین جشن خانهٔ سینما برای فیلم خیلی دور خیلی نزدیک (۱۳۸۴)

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر

 

 

الهام حمیدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ekja3