شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/24 16:30
کد خبر: 552

از لغو مراسم ازدواج خانوم مجری به علت کرونا تا مهاجرت+تصاویر محیا اسناوندی

محیا اسناوندی مجری رادیو و تلویزیون کشورمان که سابقه حضور در عرصه بازیگری را نیز دارد به تازگی در صحفه شخصی اش از عقب افتادن عروسی خود به خاطر بیماری کرونا خبر داده است.

به گزارش ستاره پارسی؛ محیا اسناوندی متولد  ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۹ است.محیا اسناوندی در تهران متولد شده است. محیا اسناوندی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته میکروبیولوژی می باشد. محیا اسناوندی دوره های آموزش بازیگری و دوره های فن بیان را نزد میکائیل شهرستانی، وحید جلیلوند و علیضا معینی سپری کرده است.محیا اسناوندی چهره جوان رادیو و تلویزیون کشورمان که با برنامه سه نقطه و اجرای مشترک با مژده لواسانی به اوج شهرت رسید.

محیا اسناوندی

محیا اسناوندی چهره جوان رادیو و تلویزیون کشورمان که با برنامه سه نقطه و اجرای مشترک با مژده لواسانی به اوج شهرت رسید در تیرماه امسال مراسم عقد خود را با یکی از تهیه کننده های سرشناس تلویزیون در صحفه شخصی اش منتشر کرد و به تازگی قصد داشتند مراسم عروسی خود را برگزار کنند که خانم مجری عنوان کرده به خاطر سلامت مهمانانش به خاطر کرونا عروسی خود را به تعویق انداخته است. در ادامه درباره زندگی هنری و شخصی این مجری جوان و جذاب ایرانی در پرشین وی بیشتر بخوانید

 

زندگی محیا اسناوندی

محیا اسناوندی در ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شده است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته میکروبیولوژی می باشد. وی دوره های آموزش بازیگری و دوره های فن بیان را نزد میکائیل شهرستانی، وحید جلیلوند و علیضا معینی سپری کرده است.

شهرت و محبوبیت او به دلیل حضور در برنامه مثبت من در سال ۸۵ بود، او در ۲۷۰ قسمت این برنامه حضور داشت و بین نسل نوجوان و جوان محبوب شد و برنامه اش طرفدار پیدا کرد. وی تجربه بازی در سریال‌ های “روزهای بهتر”، “نامه آخر”، “دستت را به من بده” و فیلم سینمایی “دم سرخ‌ ها” و همچنین اجرای برنامه “صبح بخیر” را داشته است.

 

 

مهاجرت از ایران

او پس از این به دلیل مسائل کاری خانواده اش به همراه پدرش به دبی مهاجرت کرد و در آنجا هم به فعالیت مجری گری ادامه داد و در مراسم تودیع سفیر و همچنان دیگر مراسم ها به عنوان مجری حضور داشت. محیا به همراه خانواده اش به ایران بازگشت و باز هم حرفه مجری گری را دنبال کرد و در برنامه سه نقطه حضور پیدا کرد.

 

 

شروع فعالیت هنری خانم مجری بازیگر

محیا مجری برنامه‌ های نوجوانان است که کارش را از سال ۸۸ در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما آغاز کرد و در برنامه “سه نقطه” به همراهی مژده لواسانی دیده شد. وی بعد از آن در همین شبکه و در گروه کودک و نوجوان فعالیت داشت سپس به شبکه یک آمد و از آخرین برنامه‌ های وی می توان به “بچه های مردم” در این شبکه اشاره کرد. اسناوندی پس از آن سراغ بازیگری رفت و تجربیاتی را در این زمینه رقم زد.

محیا اسناوندی

 

ازدواج محیا اسناوندی

خانم اسناوندی در تیر ماه سال ۹۸ با مجتبی کشاورز که تهیه کننده برنامه تلویزیونی می باشد عقد کرده است و اما مراسم عروسی این دو که قرار بوده در تاریخ اسفند ۹۸ برگزار شود به دلیل شیوع کرونا در ایران به تعویق افتاده است.

محیا اسناوندی

محیا اسناوندی و همسرش

محیا اسناوندی با انتشار عکس از مراسم عقد خود در صحفه شخصی اش نوشت: به از این چه شادمانی، که تو جانی و جهانی… ورود شکوهمندانت به هستی من؛ عقد بستگی قلب و جسم و روحمون، دلبرانه ترین روز تاریخ زندگیم، مقارن شد با روز میلاد حضرت ِ دلبر…. چشم بد دور که هم جانی و هم جانانی

محیا اسناوندی

خانم مجری در روز عقدش

خانم مجری بخاطر «کرونا» جشن عروسی‌اش را به تعویق انداخت

محیا با انتشار این عکس نوشت: وقتی میگیم عزم ملی، یعنی هرکسی از خودش شروع کنه. عاشقانه ترین و موندنی ترین روز زندگی هر ادمی، عروسیه. سخت بود این تصمیم ولی من و مجتبی هم تصمیم گرفتیم تاریخ جشن عروسیمون رو کمی دور تر بندازیم که همه بتونن سلامت و شاد کنار هم باشن… .

محیا اسناوندی

کارت عروسی خانم مجری

ورود گربه و جیغ خانم مجری روی آنتن زنده

لحظه ترس و جیغ کشیدن خانم اسناوندی مجری برنامه ترانه باران شبکه شما هنگام پخش زنده به خاطر ورود یک گربه به استودیو را می بینید.

 

اولین تجربه‌ بازیگری محیا اسناوندی

اسناوندی در گفتگویی با اشاره به اولین تجربه بازیگری خود در یک سریال بیان کرد: من پیش از این به عنوان شاگرد میکاییل شهرستانی و وحید جلیلوند در کارگاه های بازیگری شرکت کردم و همیشه علاقه داشتم این حوزه را هم تجربه کنم.

وی ادامه داد: من توانستم در سریال اپیزودیک «روزهای بهتر» بازی کنم و در پنج قسمت از اپیزود «دیگری» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در کنار بازیگرانی چون نازنین فراهانی و حمیدرضا پگاه حضور داشتم که تجربه بسیار خوبی بود.

 

این مجری برنامه های نوجوانان اظهار کرد: من همیشه به بازیگری علاقه داشتم ولی خط قرمزهایی هم در نظرم بود. مرجان اشرفی زاده کارگردانی جوان اما کاربلد است و کنار او می توان به دنیای بازیگری علاقمند شد و به این مسیر امید پیدا کرد.

وی درباره جذابیت های بازیگری یادآور شد: بازیگری شناختی از فرد به خودش می دهد و او را نسبت به حضور در این حرفه تشنه تر می کند. همچنین دایم می توانید به دنبال نقش های جدیدتر باشید و خود را در نقش های مختلف بسنجید اما کار اجرا در عین حال که پایان ندارد اما شما می توانید پایان نداشته آن را ببینید.

محیا اسناوندی

اسناوندی درباره اینکه یک سال است در حوزه اجرا کاری در تلویزیون نداشته است، بیان کرد: در این مدت پیشنهادهای زیادی برای اجرا در شبکه های یک، آموزش و شبکه «شما» داشتم اما دوست داشتم با یک برنامه خیلی خوب به تلویزیون بازگردم.

این مجری در پایان درباره ادامه بازیگری و اجرا در آینده اظهار کرد: بازیگری و اجرا هیچ تداخلی با هم ندارند و علاقه ام به حوزه بازیگری بدین معنا نیست که نخواهم حرفه اجرا را ادامه دهم اما مساله این است که در اجرا پیشرفت باید به چشم بیاید و به همین دلیل تصمیم گرفتم با برنامه ای خیلی خوب برگردم چون من پیش از این هم با تهیه کننده های خیلی خوبی کار کردم.

 

محیا مجری برنامه های نوجوانان است که کارش را از سال ۸۸ در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما آغاز کرد و در برنامه «سه نقطه» به همراهی مژده لواسانی دیده شد. وی بعد از آن در همین شبکه و در گروه کودک و نوجوان فعالیت داشت سپس به شبکه یک آمد و از آخرین برنامه های وی می توان به «بچه های مردم» به تهیه کنندگی مجتبی احمدی در این شبکه اشاره کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/o39yw4