جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/26 15:30
کد خبر: 592

زندگی خصوصی پدرام شریفی بازیگر محبوب این روزها

پدرام شریفی را در فیلم شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار به خاطر دارید بازیگر جسوری که نقش شهاب را به خوبی بازی کرده بود وی اکنون در پربازیگرترین سریال شبکه نمایش خانگی هم گناه حضور دارد.

به گزارش ستاره پارسی؛ پدرام شریفی زاده 11 مرداد 1366 است.پدرام شریفی متولد -تهران است.پدرام شریفی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.پدرام شریفی اهل ایران است.پدرام شریفی ازسال 88 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

پدرام شریفی بازیگر جوان و آینده دار کشورمان که تا کنون در فیلم های سینمایی بادیگارد , سیانور , متولد ۶۵ و شبی که ماه کامل شد درخشیده در تجربه ای متفاوت با سریال هم گناه برادران کیایی به شبکه نمایش خانگی آمده است.

این بازیگر جوان که از تئاتر بازیگری خود را شروع کرده است به دور از حاشیه و آهسته آهسته راه پیشرفت خود را طی می کند. از زندگی شخصی پدرام شریفی اطلاعی در دست نیست از خانواده اش سخن نمی گوید و اعلام کرده هنوز برای ازدواج برنامه ای ندارد. در ادامه درباره زندگی پدرام شریفی در پرشین وی بیشتر بدانید.

 

زندگی پدرام شریفی

پدرام شریفی متولد مرداد ماه سال ۱۳۶۶ بازیگر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه می باشد و یکی از چهره های جوانی است که از تئاتر به سینما آمده است. گفتنی است سه سال قبل در گفتگویی پدرام شریفی عنوان کرده بود که بازیگری شغل من است به ازدواج فکر نمی کنم چون کار دارم!

 

پدارم شریفی با سه فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا و «متولد ۶۵» ساخته مجید توکلی در سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در هر کدام از این فیلم‌ ها نقش‌ های متفاتی را ایفا کرده است.

سریال گشت ویژه نیز که هفته نیروی انتظامی که به خاطر هفته نیروی انتظامی بوده اولین سریال تلویزیونی وی می باشد که در آن در نقش یه مامور پلیس به ایفای نقش پرداخته است و در کناز بازیگرانی چون حمید گودرزی , شاهد احمدلو , محمود پاک نیت و .. بازی نموده است که این سریال و فیلم های سینمایی وی موجب شهرت وی گردیده است.

پدرام شریفی

پدرام شریفی بازیگر ایرانی

شریفی درباره اینکه سینما برایش جدی‌ تر است یا تئاتر گفته است که ماجرای سینما خیلی جدی‌تر از مدیوم‌ های دیگر است ولی در تئاتر هم با دوستان در ارتباطم و چنانچه پیشنهاد خوبی باشد به‌ شرط آن‌ که فرصت داشته باشم می‌ پذیرم.

 

 

پدرام شریفی در سریال هم گناه

«هم‌گناه» اولین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که از روزهای ابتدایی اسفند و در بیست‌وچهار قسمت هر دوشنبه منتشر خواهد شد. تماشای آنلاین آن نیز به صورت هم زمان از طریق سرویس وی‌اودی فیلیمو امکان پذیر خواهد بود.

«هم‌ گناه» که تاکنون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل را از گروه بازیگرانش معرفی کرده است.

 

پس از معرفی گروه اول بازیگران، شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم، گروه دیگری از بازیگران این سریال را تشکیل می دهند و همچنین علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمد رسول صفری، محمد موحدنیا و آیتک جاوید نژاد نیز در کنار آن‌ ها به ایفای نقش می‌ پردازند.

مهدی پاکدل نیز از جمله بازیگران «هم گناه» است که این بار تجربه مشترکی را با برادران کیایی در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است. فیلمبرداری سریال «هم گناه» با معرفی ساقی حاجی‌ پور به زودی آغاز می شود و وارد مرحله تولید خواهد شد.

پدرام شریفی

پدرام شریفی

داستان خانوادگی «هم‌گناه» به صورت مشترک توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده است و هر کدام از این بازیگران اعضای «خانواده بزرگ صبوری» را تشکیل می‌ دهند.

مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم‌ های برگزیده‌ ای چون «عصر یخبندان»، «بارکد»، «خط ویژه» و … را در کارنامه دارد. او که با کارگردانی «خط ویژه» سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر و با نویسندگی «ضد گلوله» سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده است، حالا با کارگردانی و نویسندگی «هم‌ گناه» تجربه متفاوتی را در شبکه نمایش خانگی از سر خواهد گذراند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wo6r4