سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/28 13:53
قیمت
کد خبر: 121850

تیر خلاص مجلس به افزایش قیمت بنزین | دلایل گران نشدن بنزین اعلام شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قطعا بنزین تا پایان سال 1402 گران نخواهد شد.

قیمت بنزین در ایران طی چند وقت گذشته بسیار مورد اهمیت واقع شده است. درباره افزایش قیمت بنزین مسئولان در اظهار نظرهای متفاوتی موضع مشخصی در رابطه با کاهش یا افزایش قیمت بنزین اعلام نکرده اند. مهمترین خبر منتشر شده در باره قیمت بنزین قیمت واقعی آن است. در ادامه به آخرین خبر درمورد قیمت بنزین می پردازیم. 

تیر مجلس خلاص به افزایش قیمت بنزین

عضو کمیسیون انرژی مجلس در توضیح زمان گرانی بنزین گفت: تاسال آینده کی مرده ،کی زنده است وهنوز چیزی بررسی نشده است.قطعا بنزین تا پایان سال 1402 گران نخواهد شد.
قاسم ساعدی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با اقتصاد 100 گفت: امسال بنزین گران نمی شود وسهمیه‌بندی‌، به معنای افزایش قیمت نیست و صرفا با هدف کنترل مصرف و مدیریت سوخت اعمال شده است.

 نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه این اقدامات برای گران شدن بنزین در سال آینده است افزود:‌تاسال آینده کی مرده ،کی زنده است وهنوز چیزی بررسی نشده است.قطعا بنزین تا پایان سال 1402 گران نخواهد شد.

وی اعمال سهمیه‌بندی‌ در جایگاههای سوخت رسانی را برای مدیریت بهتر بنزین عنوان کرد و گفت: این اقدام به عنوان راهکار ارائه شده ولی به عنوان قانون مصوب مجلس نیست.

عضو کمیسیون انرژی  درپاسخ به اینکه تعیین سقف برای جایگاه داران آیا بازار سیاه به دنبال دارد تصریح کرد: یکی از افت ها در امرسوخت رسانی عدم مدیریت قاچاق است، مجلس ودولت بارها از ستاد مبارزه با قاچاق سوخت خواسته که مبادی خروج را مسدود و تحت اشراف نیروهای امنیتی عمل کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27kjpd