شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/03 06:18
پژمان جمشیدی | خجالت کشیدن پژمان جمشیدی
کد خبر: 122750

خجالت کشیدن پژمان جمشیدی از عادل فردسی پور | عادل فردوسی پور پژمان جمشیدی با خاک یکسان کرد

خجالت کشیدن پژمان جمشیدی در کنار عادل فردوسی پور.

پژمان جمشیدی (زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶)پژمان جمشیدی  بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. پژمان جمشیدی در طول فعالیت حرفه‌ای خود در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. پژمان جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.پژمان جمشیدی  حرفهٔ بازیگری‌اش را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعهٔ تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی پژمان آغاز کرد. پژمان جمشیدی  برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است.

آشنایی با پیمان قاسم خوانی


پژمان در سال 1381 در طی یک مراسم با بهاره رهنما آشنا شد و همین باعث شد همسر سابق ایشان یعنی پیمان قاسم خانی را هم ملاقات کند. همسر سابق بهاره رهنما پرسپولیسی است  به همین دلیل پژمان را برای شام دعوت کرد و این دو رفیق شدند.

فوتبال و سنگ نوردی

او می گوید که از زمانی که خودش را شناخته است عاشق توپ پلاستیکی شده است و سراغ فوتبال رفته است. او می گوید نمی دانم از چه سنی فوتبال را شروع کرده ام. او دیپلم رشته سنگ نوردی را هم دارد ولی بقدری عاشق فوتبال بود که دیگر ورزش ها را کنار گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27kydv