یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/19 11:41
کد خبر: 14974

فروشگاه رفاه هم به دلیل رعایت نکردن حجاب پلمپ شد! + عکس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرده است که مسئولان و نیروهای حراست فروشگاه‌ها و سایر اماکن ارائه دهنده خدمات، به شرع و قانون مکلف هستند به منکران و عاملان بدرفتار در محیط خدمت پاسخگویی کرده و از آن‌ها تذکر لسانی صادر کنند. در صورت عدم رعایت این مسئولیت، با آن‌ها به موجب قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان توضیح داده که پلمپ یکی از شعب فروشگاه رفاه در این شهر به منظور حمایت از آمران به معروف صورت گرفته و با هدف اجرای سیاست‌های حجاب و عفاف بوده است. در این رابطه، مهدی بخشی بیان کرده است که یکی از مشتریان فروشگاه رفاه در شهر کرمان، براساس وظیفه شرعی و قانونی خود، با شاهد شدن منکر در فروشگاه، اقدام به تذکر لسانی نمود. متأسفانه، نیروهای حراست و پرسنل فروشگاه به جای پاسخگویی به این تذکر، مشتری را از فروشگاه اخراج کردند و در برخورد با همسر و کودک کوچک او نیز تصرفات نامناسبی انجام دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان یادآور شد: به محض اطلاع از این موضوع، دستور بررسی لازم و فوری صادر شد و پس از تائید این موضوع از سوی بازپرس ویژه، دستور پلمب و تعقیب صادر شد.

وی تاکید کرد: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27qqre