جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/05 19:17
شاهرخ استخری
کد خبر: 120253

تصویر همسر شاهرخ استخری جنجالی شد | زندگی فوق لاکچری استخری در کنار ساحل

شاهرخ استخری که چند سال پیش گفته بود دوست ندارد تصویر همسرش در فضای مجازی منتشر شود حال نیز همسرش به یکی از بلاگرها مشهور اینستاگرام تبدیل شده است!

سپیده بزمی پو همسر 34 ساله شاهرخ استخری تصویری متفاوت از خود منتشر کرد. عکسی از شاهرخ استخری به همراه همسرش، خواهرش و جمعی از دوستانش که خصوصی محسوب می شود در لب دریا با چهره هایی خندان مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است.

سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری با انتشار تصاویری در اینستاگرام اش، از محله زندگی شان در بلژیک رونمایی کرده است.

سپیده بزمی پور از بلاگرهای فعال کشورمان و همسر شاهرخ استخری از بازیگران شناخته شده ایرانی است. این بلاگر در تاریخ 3 دی 1367 در تهران متولد شده است. او از فعالان اینستاگرام است و با مخاطبانش ازطریق استوری ها و پست هایی که منتشر می کند هر روز در ارتباط است. در ادامه با تحصیلات و خانواده و فعالیت های سپیده بزمی پور بیشتر آشنا می شوید.

 

مهاجرت و زندگی در خارج شاهرخ استخری
سپیده بزمی پور در 14 سالگی و در سال 1380 همراه خانواده به بلژیک مهاجرت کرد. آنها در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل سکونت گزیدند. پدر و مادر سپیده بزمی پور ساکن بلژیک هستند. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور از نقاشان ایرانی است که در زمینه رنگ روغن فعالیت می کند و نمایشگاه های بسیاری را در کشور بلژیک برگزار کرده است. این بلاگر 2 برادر به نام سعید و امیر دارد که در کشور بلژیک زندگی می کند و صاحب یکی از برندهای خوب لوازم آرایشی در همان بلژیک است و در شعر و موسیقی هم فعال است. این بلاگر به 3 زبان دنیا مسلط است.

تحصیلات سپیده بزمی پور
سپیده بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه و تیزهوشان تهران گذراند. او برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه در یکی از دانشگاه های بلژیک ثبت نام کرد. بزمی پور به جز مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری نیز از دانشگاه بروکسل بلژیک دارد. او 22 ساله بود که  مدرک کارشناسی حسابداری اش را گرفت.

ازدواج با شاهرخ استخری
سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری از بازیگران کشورمان است. آنها در سال 1390 ازدواج کردند.  آشنایی آنها توسط ارتباط شان با یک دوست مشترک در فیسبوک شکل گرفت و با وجود دور بودن از هم کمتر از 2 سال پس از دوستی شان ازدواج کردند. دوره آشنایی آنها 8 ماه طول کشید و هر روز از طریق فیسبوک و فضای مجازی با هم تماس داشتند. دوره نامزدی آنها 6 ماه بود و بعد از آن خیلی زود با هم ازدواج کردند. سپیده پس از ازدواج در ایران زندگی می کند. این زوج در مصاحبه هایی گفته اند که ازدواج شان به شکل سنتی نبوده است. شاید جالب باشد که بدانید این زوج دو بار مراسم ازدواج خود را برگزار کردند؛ یک بار در تهران و یک بار در بلژیک چراکه بیشتر اعضای خانواده سپیده در بروکسل زندگی می کنند آنها جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کردند.

 

شغل فعلی و درآمد سپیده بزمی پور
سپیده بزمی پور به دلیل فالوورهای زیاد اینستاگرامی پیشنهادهای تبلیغاتی متعددی را از برندهای مختلف آرایشی و پوشاک و همچنین کسب و کارهای اینستاگرامی دریافت می کند. او از چهره های پولساز بلاگر است و روزی 5 تا 10 استوری تبلیغاتی را در اینستاگرامش منتشر می کند. بزمی پور موفق شده است بسیاری از پیج های اینستاگرام را به سوی خود بکشاند و آنها حاضرند در ازای واریز مبلغی با او همکاری تبلیغاتی داشته باشند. البته خانم بلاگر در کنار این شغل اینستاگرامی به ترجمه کتاب های فرانسوی هم می پردازد. علاوه بر این سپیده بزمی پور به دلیل تسلط به زبان مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران هم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ap57g