چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/10 09:32
حمید لولایی | لباس روحانیت
کد خبر: 123529

حمید لولایی به روحانیت و لباس طلبگی اهانت کرد !

حمید لولای به لباس روحانیت توهیت کرد درادامه خواهید دید.

 حمید لولایی متولد 1334 در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله ای در میدان سپاه است. حمید لولایی در خانواده ای پرجمعیت متولد شده و 9 خواهر و برادر دارد. حمید لولایی متاهل بوده و در سال 1369 زندگی مشترک خود را آغاز کرده است. حمید لولایی بازیگر نقش خشایار سریال زیر آسمان شهر، همسرش را برای اولین بار در یک میهمانی خانوادگی ملاقات کرد و همان جا یک دل نه صد دل عاشقش شد. حمید لولایی دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.حمید لولایی

در حالی که فیلمبرداری این فیلم هفته گذشته در تهران آغاز شده به تازگی بازیگرانی چون حمید لولایی، حسین محب اهری، رابعه اسکویی، شیوا خسرو مهر، علی کاظمی و کیانوش گرامی به جمع بازیگران اضافه شده اند. پیش از این حضور امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، برزو ارجمند و سحر قریشی در «سه بیگانه در سرزمین ناشناحته» قطعی شده بود. نکته قابل توجه در خصوص این فیلم حضور حمید لولایی در نقش یک روحانی است. این فیلم چند بازیگر دیگر نیز دارد که بزودی انتخاب می شوند.

اولین فیلم بلند سینمایی مهدی مظلومی داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین شده وارد ایران می شوند اما از لحظه ورود با موقعیت های ویژه ای روبرو می شوند که برنامه های شان را به هم می ریزد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2apb9y