جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/31 11:15
سلنا گومز | چهره جدید سلنا گومز
کد خبر: 122329

جدیدترین چهره سلناگومز غوغا کرد | سلناگومز را دیگه عمرا بشناسی

سلنا گومز بازیگر و خواننده آمریکای و چهره متفاوت آن در ادامه خواهید دید.

سلنا ماری گومز (Selena Marie Gomez) زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۱.سلنا گومز  خواننده، ترانه سرا، بازیگر و تهیه کننده تلویزیونی اهل آمریکا است. قد سلنا گومز 165 سانتی متر و 59 کیلوگرم وزن دارد.مادر سلنا گومز که فرزند خواندهٔ خانواده ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر سلنا گومز  اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا گومز 5 ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد. سلنا گومز نژاد ایتالیایی و مکزیکی دارد.سلنا گومز

 سال 2006، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت در 12 ژوئن 2013 بود.سلنا گومز برای نخستین بار زمانی که تنها ۷ سال سن داشت در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان» ظاهر شد. سلنا گومز بیشتر به خاطرِ بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی «جادوگران محله ویورلی» (۱۲–۲۰۰۷) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید. اولین فعالیت سلنا گومز در فیلم سینمایی «بچه‌های جاسوس ۳: بازی باخته» بود.

در مدرسه، سلنا گومز قربانی زورگویی‌های متعددی بوده‌است. او در مورد آن دوران گفته‌است: «من در هر ثانیه از روز در مدرسهٔ ابتدایی مورد اذیت و آزار قرار می‌گرفتم. بدیهی است که بعضی از مردم می‌خواهند شما را تحقیر کنند و پایین بکشند؛ اما در نهایت، شما را از طریقی دیگر قوی‌تر می‌سازند.» بعدها اضافه کرد: «من هیچ وقت در مدرسه بچه معروفی نبودم و فقط ۲ دوست داشتم. دوران مدرسه مثل یک دوران ناجور و افتضاح در زندگی‌تان است! من هیچگاه در مدرسه اعتماد به نفس نداشتم!» در مه ۲۰۱۰، سلنا گومز دیپلم خود را از طریق تحصیل در منزل کسب کرد.

سلنا گومز در 16 سالگی با هالیوود رکوردز که پیش از آن با افرادی همچون مایلی سایرس و دمی لواتو شروع به همکاری کرده بود قرارداد امضا کرد. او اولین آهنگ خود را با نام هر چیز آن طور که به نظر می رسد، نیست (Everything Is Not What It Seems) برای مجموعهٔ جادوگران محلهٔ ویورلی منتشر کرد.

سلنا گومز آهنگ کرولا دِ ویل را برای آلبوم دیزنی مانیا 6 که شامل بازخوانی هایی از ترانه های کلاسیک کمپانیِ دیزنی می شد اجرا کرد. مدتی بعد وی آهنگ پرواز به قلب تو را برای موسیقی متن انیمیشن تینکر بل خواند. سلنا گومز به عنوان خوانندهٔ مهمان، همکاری ای در تک آهنگ وُ آه (من در مقابل همه) از گروه ناخوش ترین بچه ها برای همیشه داشت که از این آهنگ، به عنوان اولین آهنگ رسمی وی یاد می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2apqly