شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 13:05
کد خبر: 15105

زیباترین سوپرمدل دنیا: از صورتم و دماغ بزرگم متنفرم! + عکس

دیوید گندی، سوپرمدل بریتانیایی ۴۳ ساله، از جمله افرادی است که توسط مجلات معتبر به عنوان جذابترین مرد بریتانیا در چندین بار انتخاب شده است. در یک برنامه تلویزیونی با نام «ریچارد اِدن»، او به مجددا تأکید کرد که از ظاهر خود راضی نیست.

به گزارش ستاره پارسیدیوید گندی ، اولین سوپرمدل پولساز مرد و چهره برند Dolce & Gabbana است که برای بسیاری از برندهای مشهور مدلینگ ، کتواک و تبلیغات انجام داده است. در یک مصاحبه با «الان کارر» در سال ۲۰۱۶، به سوالی که اگر امکان تغییر قسمتی از بدنش را داشت، کدام قسمت را تغییر خواهد داد، پاسخ داد:

«دماغم خیلی بزرگه و کاشکی میشد تغییرش بدم، با این حال ترجیح میدم تویه عکس‌های فوتوشوت ادیتش نکنن من حتی مایل نیستم چین و چروک صورتمو ادیت کنن و کاملا مخالف فتوشاپ کردن تصاویر هستم چون بنظرم بجای زیباتر کردن برعکس عکس‌هارو خراب میکنه.»

عدم اعتماد بنفس سوپرمدل43ساله!

این سوپرمدل ۴۳ ساله بریتانیایی در جدیدترین مصاحبه خودش گفته است:

«من هنوز هم معتقدم که چهره زیبایی ندارم، هرگز علت اینکه بهم میگن چهره جذابی دارمو درک نکردم!

هیکل منو میشه با ورزش و تغذیه به دست آورد اما تاکید روی چهره‌ام عجیبه چون من یه چهره کاملا معمولی دارم! شاید مسخره به‌نظر برسه اما من از موهام، از فرم لبام و بینیم متنفرم!

هروقت جلوی آینه خودمو میبینم به خودم میگم: لعنتی، اگه این دماغ همینجوری به رشدش ادامه بده یه مدت دیگه میرسه به کف زمین!

مدتی قبل اتفاقی مطلبی خوندم که اشاره کرده بود بینی و گوش دو اعضایی هستن که تا پیری همچنان رشد میکنن! بدون شک آینده خوبی در انتظار من نیست اونم با این دماغ گنده!!»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ayxvl