جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 05:35
ژاله صامتی |شغل جدید ژاله صامتی
کد خبر: 122136

ویدیو جالب از صدا پیشگی ژاله صامتی | شغل جدید ژاله صامتی لو رفت

ژاله صامتی بازیگر ایرانی و شغل جدیدش در ادامه خواهید دید.

ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین ماه سال 1351 در تهران است. ژاله صامتی اصلتا لر اهل شهر ازنا است.ژاله صامتی  مدرک رشته تئاتر از دانشکده هنر دارد . ژاله صامتی بازیگری را از سال 1368 شروع کرده است.علاقه به بازیگری در ژاله صامتی از دوران کودکی شکل گرفت.

شروع بازیگری ژاله صامتی 

ژاله صامتی بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای نخستین بار در سال 1368 در نمایش کاکا سیاه در تئاتر شهر به روی صحنه رفت.نخستین فیلمی که ژاله صامتی در آن ایفای نقش کرد فیلم دت در سال 1372 بود و باز خوبی که در این فیلم داشت باعث شد در پروژه های بعدی هم حضور پیدا کند و سال بعد در فیلم دشت ارغوانی به عنوان بازیگر نقش اول انتخاب شد.اولین تجربه حضور در تلویزیون، بازی در سریال یحیی و گلابتون در سال 1375 به کارگردانی اصغر آبگون بود.

همسر ژاله صامتی 

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت. ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال 1339  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.او تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد. ایرج سنجری از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد که هر دو ساکن کانادا می باشند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارد.آقای سنجری در چند نمایش و فیلم و سریال از جمله سریال زیرخاکی ، نمایش برف سرخ ، تئاتر یادم تو را فراموش تجربه همبازی بودن با همسرش ژاله صامتی دارد.این زوج هنری در فیلم سینمایی «وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار نیز به عنوان زن و شوهر در مقابل یکدیگر بازی کردند.

آغاز بازیگری ژاله صامتی در تئاتر، سینما و تلویزیون

ژاله صامتی از کودکی عاشق بازیگری بود اما با ورود به دانشگاه با کار تئاتر دانشجویی تئاتر را آغاز کرد واولین بار در سال 68 با نمایش کاکاسیاه در تئاتر شهر روی صحنه رفت.او در سال 1372 با فیلم دت یعنی دختر جلوی دوربین حضور یافت و بازی موفقش در این فیلم راه رابرای انتخاب بعدی اش باز کرد و یکسال بعد به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی انتخاب شد.اولین تجربه بازیگری ژاله صامتی در تلویزیون به سال 1375 و سریال یحیی و گلابتون مربوط می شود. او سال 1378 تجربه موفقی در «آژانس دوستی » بدست آورد و در این فیلم با فردوس کاویانی ، اصغر همت و حسین پناهی همبازی بود.ژاله صامتی در سال 1380 بعد از بازی در سریال «کارگاه شمسی و دستیارش مادام» به مدت 15 سال در تلویزیون حضور نیافت اما در نهایت سال 96 با سریال «نفس» به قاب تلویزیون بازگشت.

ژاله صامتی در سریال زیر خاکی

زیرخاکی سریالی  به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان است که دو فصل از آن پخش شده و  فصل سوم این سریال در نوروز و رمضان 1401 از شبکه یک به روی آنتن می رود.این مجموعه تلویزیونی کمدی - تاریخی که مربوط به دهه‌های 1350 و 1360 خورشیدی است، داستان مردی به نام فریبرز باغ بیشه (پژمان جمشیدی) و همسرش (ژاله صامتی ) را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l8e57