شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/01 14:08
کد خبر: 122536

خواص قهوه سبز با دارچین که باید بشناسید | تهیه دوسوته قهوه سبز

بهتره با ستاره پارسی همراه باشید تا با قهوه سبز بیشتر آشنا شوید.

تا حالا اسم قهوه سبز رو شنیدید. حتماً تا به حال در مورد خواص قهوه سبز شنیده‌اید. قهوه سبز این روزها، پرطرفدار ترین محصول به حساب می‌آید. همچنین آنتی اکسیدان و مواد مغذی قهوه سبز نسبت به قهوه های معمولی بسیار بیشتر است. بهتره با ستاره پارسی همراه باشید تا با قهوه سبز بیشتر آشنا شوید.

خواص قهوه سبز با دارچین که باید بشناسید

اما اگر قهوه سبز را با مواد مغذی یا ادویه های مختلفی مانند زردچوبه  مخلوط کنید چه اتفاقی می افتد؟ خب باید بگوییم این مسئله ای است که سال ها پیش در هند اتفاق افتاده  و باعث شده است، معجونی مانند ماسالا ایجاد شود.  حالا فرض کنید که یک برگ دارچین خوشمزه را بخواهیم به قهوه اضافه کنیم، آیا نتیجه آن یک نوشیدنی خوشمزه خواهد شد؟ باید بگوییم که اضافه کردن دارچین به قهوه سبز می تواند معرکه شود و می‌تواند فواید بسیاری برای سلامتی داشته باشد و همچنین طعم آن را قوی تر کند. همین موضوع باعث شده است که ما در این محتوا، به توضیح خواص قهوه سبز و دارچین بپردازیم و بگوییم که چگونه می توانید این نوشیدنی خوشمزه را در خانه  آماده کنید.

خواص قهوه سبز با دارچین

مواد لازم برای تهیه قهوه سبز و دارچین
قهوه  سبز

150 میلی لیتر آب گرم

در صورت تمایل عسل برای شیرین کردن

پودر قهوه یک قاشق غذا خوری

دستورالعمل تهیه قهوه سبز و دارچین

شما برای تهیه و استفاده بردن از خواص قهوه سبز با دارچین باید از قبل  دانه های سبز قهوه را به مدت 24 تا 48 ساعت در آب خیسانده باشید آنها را آبکشی کرده و آماده جوشاندن کنید.

در مرحله دوم لازم است که آن ها را 15 دقیقه روی حرارت بگذارید و اجازه دهید که دم بکشند سپس به مدت یک ساعت به آن فرصت دهید تا خنک شوند.

حالا نوشیدنی قهوه سبز شما آماده شده است و فقط لازم است که یک قاشق غذا خوری دارچین را به آن اضافه کنید.

نکته : این نوشیدنی معمولاً برای کاهش وزن استفاده می شود، بنابراین اگر می خواهید تاثیر کاهش وزن را با استفاده کردن مداوم از آن ببینید بهتر است در زمان آماده کردن آن از شکر استفاده نکنید.

زیرا شکر می‌توانند مانع از این شود که شما به درستی از اید این نوشیدنی خوشمزه بهره‌مند شوید.

قهوه سبز چیست؟ طرز تهیه قهوه سبز

خواص قهوه سبز با دارچین

خواص قهوه از مدت هاست که شناخته شده است اما کسانی که به دنبال مزایای بیشتر در این نوشیدنی هستند می توانند به آن دارچین هم اضافه کنند. اضافه کردن دارچین به قهوه نه تنها طعم و مزه این نوشیدنی را بهتر می کند بلکه می تواند فواید نیز برای سلامتی داشته باشد.

البته این نکته را باید به یاد داشته باشید که این نوشیدنی کامل نیست و اگر قهوه و دارچین در کنار هم فواید زیادی

داشته باشند باز هم ممکن است مشکلاتی را نیز ایجاد کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l8eak