پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/19 13:18
محسن تنابنده | همسر محسن تنابنده
کد خبر: 121184

عاشقانه های دونفره محسن تنابنده و همسر باکلاسش | محسن تنابنده با این عکس غوغا به پا کرد!

محسن تنابنده و همسرش را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

محسن تنابنده یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. محسن تنابنده در سریال پایتخت بسیار محبوب است. محسن تنابنده با سریال پایتخت مشهور شد. محسن تنابنده یک پسر به نام نامی دارد. محسن تنابنده را در تصویر زیر ببینید.

محسن تنابنده کیست؟

محسن تنابنده (زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است.محسن تنابنده  ابتدا در تئاتر مشغول به فعالیت بود و چند سال بعد برای بازی و نوشتن فیلم‌نامهٔ استشهادی برای خدا (۱۳۸۳) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزهٔ بهترین فیلم‌نامه از جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

محسن تنابنده و جوایز

مدتی بعد نیز برای ایفای نقش در هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد.محسن تنابنده برای بازی در نقش نقی معمولی در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹۸) شهرت دارد.محسن تنابنده  طراح و سرپرست نویسندگان این مجموعه بود و برای این نقش و فیلم‌نامه‌اش برندهٔ سه جایزهٔ حافظ شد. محسن تنابنده  همچنین برای بازی در فیلم ندارها (۱۳۸۹) دیپلم افتخار جشنوارهٔ فیلم فجر را دریافت کرد و برای فراری (۱۳۹۴) بار دیگر برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او در درام تحسین‌شدهٔ قهرمان (۱۴۰۰) حضور داشت و برای نقش‌آفرینی در جنگ جهانی سوم (۱۴۰۱) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنوارهٔ فیلم ونیز شد.

محین تنابنده


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l8mj8