پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/14 08:22
مسعود فراستی | نقدر مسعود فراستی | نظر مسعود فراستی درباره فیلم برادران لیلا
کد خبر: 14815

ببینید | مسعود فراستی فیلم برادران لیلا را با خاک یکسان کرد

در این بخش درباره واکنش و نقدهای عجیب مسعود فراستی نسبت به فیلم برادران لیلا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

به گزازرش ستاره پارسی:  مسعود فراستی ، فعال سیاسی و منتقد سینما، در تاریخ 19 فروردین 1330 در تهران به دنیا آمد. مسعود فراستی دارای مدرک لیسانس رشته فلسفه و نمایش از دانشگاه بولونیا ایتالیا، تحصیل کرده در هنرهای تجسمی از دانشسرای هنرهای زیبای فرانسه، و فوق لیسانس اقتصاد سیاسی از دانشگاه پاریس است. مسعود فراستی از دبستان تشویق مدرسه ابتدایی خود را شروع کرد و پس از آن به دبیرستان اندیشه رفت. در دبیرستان، رشته ریاضی و فیزیک را انتخاب کرد. مسعود فراستی در دو سال آخر دبیرستان زبان فرانسه را فرا گرفت و به عنوان مترجم در شرکت ترانسپورت بار فعالیت خود را شروع کرد. در سال 1349، مسعود فراستی به عنوان دانشجویی که در آزمون قبول شده بود، به خارج اعزام شد و به ایتالیا سفر کرد. پس از پایان تحصیلات خود در ایتالیا، به فرانسه رفت و در دانشسرای هنرهای زیبای فرانسه تحصیلات خود را ادامه داد. سپس در دانشگاه پاریس فوق لیسانس اقتصاد سیاسی را گرفت.

 

کلیپ نقد عجیب مسعود فراستی درباره فیلم برادران لیلا

مسعودفراستی، منتقد سینمای ایران، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، یک فیلم منتشر کرده است که در آن یک تحلیل کوتاه از فیلم سینمایی “برادران‌لیلا” را به اشتراک گذاشت.

او در این ویدیو، فیلم را بدون هیچ شکی به خوبی یاد کرد و آن را با فیلم “ابد و یک روز” مقایسه کرد. به عقیده او، “ابد و یک روز” فیلم بد و اگزوتیکی بود.

فیلم نقد مسعودفراستی درباره “برادران‌لیلا” را می‌توانید در زیر تماشا کنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oaael