چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/01/23 05:32
کیف و کفش | ست کردن کیف و کفش | انولع مدل کیف و کفش | ست کیف و کفش عسلی
کد خبر: 15087

با این ست های کیف و کفش همه لاکچری باش | ست کیف و کفش عسلی برای مجالس و استایل روزمره + تصاویر

انواع کیف و کفش عسلی رنگ در انواع اسپرت و مجلسی مناسب برای مجالس و استایل روزمره در فصل تابستان و زمستان برای خانم های خوش سلیقه.

یکی از قوانین دائمی در دنیای مد و شیک‌پوشی، ست کردن کیف و کفش است که خانم‌ها از سال‌ها قبل به آن پایبند بوده‌اند و در تلاشند برای هر موقعیتی، کیف و کفش مناسبی را انتخاب کنند. البته، سلیقه شخصی در این انتخاب‌ها نقش مهمی دارد، اما در دنیای مد و شیک‌پوشی، دو روش متداول برای ست کردن کیف و کفش وجود دارد. یکی این است که کیف و کفش شما دقیقاً همرنگ و یک مدل باشند، و دیگری آن است که از دو رنگ متفاوت و با هم همخوانی داشته باشید.

 

کیف و کفش

کیف و کفش عسلی اسپرت

 

عسلی یکی از پرطرفدارترین رنگ هایی که خانم ها برای انتخاب ست کیف و کفش آن را انتخاب میکنند، به همین منظور در این بخش مدل های متنوع اسپرت، مجلسی، تابستانی، زمستانی ست کیف و کفش های عسلی را برایتان جمع آوری کنیم.

معمولا خانم ها نمیدانند کیف و کفش عسلی را با چه رنگ لباسی میتوانند هماهنگ کنند که در ادامه به شما میگوییم کیف و کفش عسلی را با چه رنگ لباسی ترکیب کنید.

 

کیف و کفش

ست کیف و نیم بوت زنانه عسلی رنگ

 

کیف و کفش عسلی را میتوانید با مانتو شلوار سفید، مشکی، قهوه ای تیره و... ست کنید. استایل مشکی مجلسی تان را میتوانید با کیف و کفش عسلی رنگ هماهنگ کنید و حسابی خوش بدرخشید.

 

کیف و کفش

ست کیف و کفش عسلی مجلسی

 

کیف و کفش

ست کیف و کفش عسلی جدید

 

کیف و کفش

ست کردن کیف و کفش عسلی

 

کیف و کفش

کیف و کتونی ست عسلی رنگ

 

کیف و کفش

ست کیف و کفش گوچی عسلی رنگ


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oaz5v