جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 09:56
شبنم قلی خانی | تیپ شبنم قلی خانی
کد خبر: 122187

تیپ عجیب غریب شبنم قلی خانی همه رو شوکه کرد | این مدل تیپ از شبنم از شبنم قلی خانی بعید بود

شبنم قلی خانی و استایل عجیب غریبش در ادامه خواهید دید.

شبنم قلی خانی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران است .شبنم قلی خانی بازیگر و فیلمنامه نویس است.شبنم قلی خانی فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران  است . شبنم قلی خانی   فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد که در دانشگاه هم تدریس می کند.شبنم قلی خانی  دارای دیپلم ریاضی فیزیک است.

از تئاتر تا مریم مقدس

اولین بار در سال ۱۳۷۶ وقتی ۲۰ ساله بود با تئاتر «آنتیگونه» بروی صحنه رفت تا اینکه در تئاتر شهر مورد توجه شهریار بحرانی (کارگردان) قرار گرفت.به این ترتیب او با فیلم «مریم مقدس» در نقش مریم مقدس (مادر عیسی مسیح) جلوی دوربین رفت تا اینکه با پخش آن در سال ۱۳۷۹ به یکباره مشهور شد.

از دیپلم تا تدریس در دانشگاه

دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و در مقطع لیسانس تئاتر با گرایس طراحی صحنه انتخاب کرد و مقطع فوق لیسانس وارد رشته کارگردانی تئاتر شد.خانم بازیگر سال ۲۰۰۴ عضو عیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شد و مدتی هم در یک موسسه فرهنگی برای کودکان تدریس بازیگری می کرد.

زندگی در استرالیا

به خاطر موقعيت شغلی همسر و ادامه تحصيل در رشته كارگردانی فيلم مدتی از بازیگری فاصله گرفت و به استرالیا رفتند اما حالا به ایران بازگشته است.شبنم قلی خانی

سیستم متفاوت استرالیا

متاسفانه مجبور شدم به خاطر سفرم به استرالیا تدریس را رها کنم ، در استرالیا با یک شیوه آموزشی متفاوت روبه‌ رو شدم.سیستم آنجا قدری صمیمی تر و بازتر است و هر چیزی سر جای خودش قرار دارد و هیچ استادی ، کوچک ترین کاهلی در انجام تکلیف را نمی‌ پذیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2obkqq