جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/08 15:44
فال تاروت | فال تاروت روزانه
کد خبر: 123287

فال تاروت روزانه | فال تاروت 9 شهریور 1402

فال تاروت 9 شهریور 1402 را در زیر بخوانید.

فال تاروت یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی است.فال تاروت بر اساس کارت هایی دارد انجام می شود. این روز ها فال تاروت به شدت مورد توجه قرار گرفته است. فال تاروت 9 شهریور 1402 را در زیر بخوانید. 

فروردین

کارت تاروت: ستاره

به صدای درون تان گوش دهید. فردا حوزه ای از زندگی شما شفافیت بیشتری پیدا می کند زیرا قدرت برتر شما مستقیما با قلب تان صحبت می کند.

اگر در مورد عشق و یک رابطه عاشقانه گیج شده اید، زود نتیجه نگیرید یا فرضیات نسازید. آرام باشید و اجازه دهید صدای درونی تان شما را راهنمایی کند.

اردیبهشت

کارت تاروت: درویش

فردا، روزی است که برای کارهای معنوی در نظر گرفته شده است. کارت تاروت درویش، به این معنی است که زمان باید به یادگیری و مطالعه مسائل معنوی اختصاص داده شود.

اگر مذهبی هستید، شاید به عبادتگاه بروید و دعا کنید. اگر به تمرینات باطنی بیشتری علاقه دارید، مراقبه کنید و با قدرت درونی خود هماهنگ شوید.

خرداد

کارت تاروت: برج

فردا از نظر ذهنی برای چیزهای غیرمنتظره آماده شوید. کارت تاروت برج، به این معنی است که زندگی یک چرخش غیرمنتظره در جهت منفی خواهد داشت.

مصیبت ها ممکن است نابهنگام و ناخوشایند به نظر برسند، اما همه این ها دلیلی دارند. آرام باشید. سختی ها دوام نمی آورند.

تیر

کارت تاروت: اعتدال

چرا افراط؟ کارت تاروت فردای شما اعتدال است که نشان دهنده نیاز به حفظ آرامش و تعادل است.

شما می توانید سریع نتیجه گیری کنید یا اجازه دهید احساسات شما بیداد کنند، اما توصیه فردا این است که از واکنش های شدید به هر چیزی که اتفاق می افتد، اجتناب کنید.

فال تاروت

مرداد

کارت تاروت: ارابه

زندگی یک سربالایی است. کارت تاروت ارابه درباره چالش و پیروزی است. شما سخت کار می کنید تا خود را به جایگاه بالاتری در زندگی ارتقا دهید، اما هیچ چیز ارزشمندی به راحتی به دست نمی آید.

شما باید کوشا و پیگیر بمانید. هدف خیلی نزدیک است؛ اجازه ندهید خستگی پیروزی شما را تضعیف کند.

شهریور

کارت تاروت: شیطان

شما در حال حاضر تحت آزمایش هستید. کارت تاروت شیطان نشانه آن است که تصمیم شما برای ترک یک عادت بد یا ترک یک فعالیت مضر پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کردید.

شما می خواهید به شیوه قدیمی خود بازگردید و حتی سعی می کنید دلیل درستی برای انجام دوباره آن کار داشته باشید. اما انجامش ندهید! مقاومت کنید! شما می توانید این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید.

مهر

کارت تاروت: پاپ اعظم

فردا، قوانین باید رعایت شوند و شکسته نشوند. در عوض، پیروی از قوانین ایده خوبی است. کارت تاروت پاپ اعظم نشان دهنده مسئولیت پذیری و احترام به مقامات بالاتر مانند دولت، موسسات مذهبی یا شرکت ها است.

تلاش برای خنثی کردن سیستم فردا جواب نمی دهد، بنابراین وضعیت موجود را دنبال کنید.

آبان

کارت تاروت: به دارآویخته

صبر می تواند فردا علیه شما کار کند. کارت به دار آویخته نشانه رضایت است. شما به موقعیتی عادت می کنید که می توان آن را سمی یا ناکارآمد نامید.

همانطور که قورباغه متوجه نمی شود که در یک ظرف آب داغ است که جانش را می گیرد، شما نیز در خطر از دست دادن خود هستید. ببینید که با چه چیزی سازش می کنید. ممکن است کاری انجام دهید که بر خلاف ارزش های شما باشد.

آذر

کارت تاروت: خورشید

لبخند بزنید. کارت تاروت خورشید نشان می دهد که چیزهای خوبی بدون تلاش زیاد به سراغ شما می آیند. شما فردا روز خوبی دارید. اگر تلاش کنید، نتیجه همان می شود که می خواهید.

اگر با شخص جدیدی ملاقات کنید، همه چیز به یکباره برایتان روشن خواهد شد. وقتی کارت تاروت خورشید را دریافت می کنید، همه چیز به راحتی در دامان شما می افتد، پس ریسک کنید و لذت ببرید.

دی

کارت تاروت: جادوگر

شما دارای توانایی های قابل توجهی هستید که می تواند به بهبود جامعه کمک کند. فردا چیزهای جدید را امتحان کنید تا ببینید از انجام کارهای داوطلبانه، چقدر لذت خواهید برد. شما می توانید دنیا را تغییر دهید!

بهمن

کارت تاروت: ماه

مراقب اعتقادات تان باشید. ممکن است فردا بدون توجه به هشدارها، به شخص اشتباهی اعتماد کنید.

نه همه چیز را منفی ببینید، و نه همه چیز را به سادگی و بدون هیچ دلیل و مدرکی بپذیرید. به طور کلی، سنجیده عمل کنید.

اسفند

کارت تاروت: ملکه

هرکسی به یک دوست خوب نیاز دارد که بتواند در مواقعی که نیاز به شنیدن حقیقت دارید، او را راهنمایی کند و نقطه نظرات متفکرانه ای را به اشتراک بگذارد.

ملکه، نماینده زنی باهوش و با ذکاوت است. یک زن عاقل وارد زندگی شما می شود و به شما کمک می کند تا همه چیز را به گونه ای متفاوت ببینید. وقتی با شما صحبت می کند، حتما خوب گوش کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2obw8o