جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/31 08:20
کد خبر: 117342

سکوت مهدی قائدی شکست | هیچ کاری برای ماندنم انجام نشد

ستاره فصل اخیر استقلال تاکید کرد هیچ تلاشی برای ماندن او در این تیم انجام نشده است.

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر است. مهدی قائدی بازیکن فوتبال است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می کند. مهدی قائدی فوتبال خود را از تیم های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. مهدی قائدی در نخستین فصل بازی خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

سکوت مهدی قائدی شکست

 مهدی قایدی که روز گذشته در ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران در فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان بود، امروز در بازگشت به تهران پیرامون حضور در این رقابت‌ها و البته شرایط ادامه همکاری‌اش با استقلال که حضور قرضی در این تیم داشت، به صحبت پرداخت.

قایدی در واکنش به انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید تیم استقلال و برگزاری مراسم معارفه او در پاسخی کوتاه عنوان کرد: به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

او در واکنش به اینکه کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال عنوان کرده هر طور شده مهدی قایدی را نگه می‌دارند، ابراز کرد: ان‌شاالله هرچه خیر است اتفاق بیفتد. تا الان که اتفاقی نیفتاده ولی همیشه گفتم عاشق استقلال هستم.

قایدی در خصوص باشگاه فصل آینده‌اش گفت: با مدیر برنامه‌ام در زمان تورنمنت کافا در ارتباط نبودم. باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgjkz