شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/03/30 18:27
کد خبر: 117318

علیرضا بیرانوند زیر تیغ جراحی | پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند بعد از مصدومیتش

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی پس از حضور در بیمارستان و پیگیری مصدومیت خود در بیمارستان، به جمع بازیکنان در رختکن تیم ملی بازگشت.

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد، دروازه بان است. علیرضا بیرانوند دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. علیرضا بیرانوند در سال 1389 وقتی 18 ساله بود ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر بنام طاها و یک دختر بنام بارانا متولد سال 95 می باشد.

علیرضا بیرانوند زیر تیغ جراحی

 علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی پس از حضور در بیمارستان و پیگیری مصدومیت خود در بیمارستان، به جمع بازیکنان در رختکن تیم ملی بازگشت.

در حاشیه دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان، پس از ارسال توپ توسط ازبک‌ها در محوطه جریمه عزت‌اللهی قصد دفع توپ و بیرانوند با خروج از دروازه تصمیم به دور کردن توپ را داشت که در این صحنه چانه بیرانوند به سر عزت‌اللهی برخورد کرد و دو بازیکن تیم ملی به شدت مصدوم شدند.

بیرانوند بعد از این مصدومیت از زمین خارج شد و عزت‌اللهی در بازی باقی ماند تا خاطره اولین بازی ایران در جام جهانی مقابل انگلیس دوباره برای بیرانوند تکرار شود.

پست اینستاگرامی علیرضا بیرانوند بعد از مصدومیتش

پست اینستاگرامی دروازه‌بان ایران را می‌خوانید:

«بعضی وقت‌ها هرچقدر هم خوب تمرین کنی، برنامه‌ریزی کنی، بازم با تقدیر نمی‌تونی بجنگی. ما سرباز تیم ملی هستیم فقط یک شعار نیست و بچه‌های تیم ملی همیشه این موضوع رو ثابت کردن. تقدیر من این بود که دوباره در قالب پیراهن مقدس تیم ملی مصدوم بشم و چاره‌ای جز پذیرش چیزی که برای من مقدر شده وجود نداره. دوست داشتم تا پایان بازی در کنار تیم باشم و با هم جشن قهرمانی بگیریم ولی نشد. متاسفانه فکم شکست و درد زیادی را تحمل می‌کنم. بعد از بازگشت هم باید جراحی انجام بدم. ممنون از همه کسانی که پیگیر وضعیت من بودند؛ به خصوص همبازیان، اعضای کادر فنی و پزشکی تیم ملی. 

این قهرمانی رو هم به مردم ایران تبریک می‌گم و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد.»

این در حالی است که بیرانوند علاوه بر بانداژ فک و سر، هشت بخیه هم روی لب خود داشته تا به این ترتیب مصدومیت او، شرایطش را برای آغاز تمرینات پیش فصل تحت تاثیر قرار بدهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgjrz