جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 10 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/04/11 08:28
کد خبر: 118918

علیرضا بیرانوند در یک قدمی استقلالی شدن | شوک علیرضا بیرانوند به هواداران استقلال و پرسپولیس

یک هوادار استقلال که از قضا بسیار ثروتمند است حاضر است تا بخشی از دستمزد علیرضا بیرانوند را بپردازد.

علیرضا بیرانوند در 30 شهریور 1371 در خرم آباد متولد شد. علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس است. و دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. علیرضا بیرانوند در 18 سالگی در سال 1389 وقتی 18 ساله بود با دختر عموی خود ازدواج کرد وو دو فرزند بنام طاها و بارانا دارد.

یک هوادار استقلال که از قضا بسیار ثروتمند است حاضر است تا بخشی از دستمزد علیرضا بیرانوند را بپردازد.

علیرضا بیرانوند در یک قدمی استقلالی شدن

در هفته‌های اخیر که علیرضا بیرانوند مشکلاتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت و این موضوعات عملا حل نشد، مدیران باشگاه استقلال به بیرانوند یک پیشنهاد نجومی دادند تا او را به خدمت بگیرند. نکته جالب در این میان این است که عصر روز شنبه بعد از جلسه درویش و بیرانوند، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد او در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد اما بیرانوند که همچنان پرونده مشکلاتش با پرسپولیس را باز می‌دید، بعد از جلسه با درویش به دیدار حجت کریمی رفت و مذاکرات جدی برای پیوستن به استقلال انجام داد.

دیروز در این زمینه ایسنا در خبری اختصاصی پرده از پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی استقلال به بیرانوند برداشت اما رقم سنگین این پیشنهاد به حدی بود که تردیدهایی درباره نحوه پرداخت آن از سوی باشگاه استقلال مطرح کرد.

حالا پیگیری‌های در این زمینه نشان می‌دهد، یک هوادار متمول استقلالی که رابطه خوبی هم با بیرانوند دارد، از هفته‌ها قبل پیشنهاد پیوستن این دروازه‌بان به استقلال را مطرح کرد و حتی دیشب (یک‌شنبه) هم جلسه‌ای با بیرانوند برگزار کرده تا خیال او درباره نحوه پرداخت پیشنهاد مالی استقلال راحت کند.

صبح امروز بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و موضوع پیوستن او به استقلال وارد راه جدی‌تری شده است. حالا باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس به موضوع چیست.ر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgmw6