دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 15:02
کد خبر: 122218

فال شمع امروز سه شنبه 31 مرداد 1402 | فال شمع می خوای بیا اینجا

فال شمع امروز سه شنبه 31 مرداد 1402 را اینجا در ستاره پارسی بخوان.

فال شمع برای انسان ها همیشه جنبه سرگرمی داشته است. فال شمع روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را با فال شمع می توان بیان کرد؟ فال شمع شامل چهار عنصر مهم از جمله ( آب ، آتش ، باد ، خاک ) است، به ترتیب پارافین شمع که ذوب می شود، عنصر آب است و شعله ی شمع که دارای حرارت است عنصر آتش می باشد، همینطور موم شمع دارای عنصر خاک است، اگر در جایی که این چهار عنصر ( آب، آتش، باد، خاک ) بطور یکجا حضور دارند، دعا کنید، یعنی در جایی که یک خلقت کامل وجود دارد، در برآورده شدن حاجت دعا کننده بسیار موثر است.

فال شمع امروز سه شنبه 31 مرداد 1402 

فـال شمع متولدین فروردین
/ تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. / جانب احتیاط را رعایت کنید ، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید . بی گدار به آب نزنید. / از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید / از یک توانایی بالا در خودتان در آینده ای نزدیک بسیار بهره مند خواهید شد / تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید ، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت
/ داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد / میان دو یا چند نفر از نزدیکان ، که با یکدیگر قهر بوده اند ، آشتی ، صلح و سازش دوستانه خواهد شد / رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. / پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد / یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است

فـال شمع متولدین خرداد

/ جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید / یک هدیه بزرگ و گران قیمت برای شرکت در یک ضیافت یا مهمانی مجلل خواهید خرید / در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می شوید. / یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند / در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت.
فـال شمع متولدین تیر
/ به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / شخصی هست که شما را در رفتار و گفتار مثبتی که دارید الگو و نمونه قرار داده است.این شخص از نزدیکان و دوستان شما می باشد. / از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد. / در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد. / ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.

فـال شمع متولدین مرداد
/ خبری که مدت های طولانی در انتظار رسیدن به آن بوده اید به شما خواهد رسید / با یک فرد جدید دوست و آشنا می شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید / در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / ک بسته محتوی سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید کرد / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد / یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید ، بدست خواهید آورد.بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود.

فـال شمع متولدین شهریور
/ شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما. / در آینده نزدیک ، از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس خوشبختی بسیاری خواهید نمود / اقدام به خریدن خانه ، ملک ، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد. / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت / نگران پولی از دست رفته هستید . نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید
فـال شمع متولدین مهر
/ در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک پیروزی با شخص شما خواهد بود / یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد / در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید . خداوند از شما حمایت خواهد کرد / سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / از مسایلی که در اطرافتان رخ خواهد داد عصبانی نشوید / یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت
فـال شمع متولدین آبان
/ با آشفتگی و اغتشاش های فکری خود را درگیر نسازید ، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است / شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند. / از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد. / درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید ، علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد ، شما با مقاومت به پیش خواهید برد / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد / از مسایلی که در اطرافتان رخ خواهد داد عصبانی نشوید / از مساله ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می شود نگرانی به خودتان راه ندهید چون این مساله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید ، برطرف خواهد شد.

فـال شمع متولدین آذر
/ یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است / یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز مند است . محبت خود را از او دریغ نکنید / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید / ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد / در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد / سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود / در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید.

فـال شمع متولدین دی
/ پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت / در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت. / در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت / از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد.و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت. / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.

فـال شمع متولدین بهمن
/ در مساله یا موضوعی با شخصی خردمند به مشورت خواهید پرداخت که نتیجه امیدوار کننده و مثبتی برای شما به دنبال دارد / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. / از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد. / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید ، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد.

 فـال شمع متولدین اسفند
کارت عشق دارید ، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. / از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید ، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد / خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید.مطمین باشید. / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شیرین تر از قبل خواهید چشید. / یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید ، بدست خواهید آورد.بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود / دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgn8w