دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/30 06:02
سپیده خداوردی | پدر سپیده خداوردی
کد خبر: 122142

عکس عاشقانه سپیده خدارودی و پدرش | سپیده خداروردی از پدرش رونمایی کرد

سپیده خداوردی بازیگر ایرانی و موسیقی ساز از پدر خود رونمایی کرد .

سپیده خداوردی نوازنده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون . سپیده خداوردی 6 اردیبهشت ماه 1360 در تهران متولد شد.سپیده خداوردی یک برادر کوچکتر از خود به نام علی دارد.سپیده خداوردی فارغ‌التحصیل ادبیات نمایشی و کارگردانی از دانشگاه است.سپیده خداوردی و همسرش امین نظری در هنگام ساخت سریال عصر پائیزی با یکدیگر آشنا شده.

شروع موسیقی 

موسیقی را اولین بار از سال ۱۳۶۸ وقتی ۸ ساله بود شروع بیادگیری موسیقی کرد تا اینکه از سال ۱۳۷۴ وقتی ۱۴ ساله بود نواختن تار و کنترباس را ادامه دادخیلی زود در ۱۵ سالگی با ارکستر فرهنگسرای بهمن بروی صحنه رفت سپس در ارکستر صدا و سیما نواخت و از سال ۱۳۷۸ به ارسکتر ملی پیوست.

از تئاتر تا بازیگری

کنار نوازندگی از سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود وارد تئاتر دانشجویی شروع شد و همان سال برای بازی در سریال شب های سبز ارومیه جلوی دوربین رفتبا فیلم کوتاه هستی ادامه داد تا اینکه بصورت حرفه ای سال ۱۳۸۲ در ۲۲ سالگی با فیلم بچه های خیابان همایون اسعدیان در شبکه ملی روی آنتن رفت.

نظم در زندگی

در زندگیم نظم همیشه حرف اول را می زند به همین خاطر از دوران کودکی همیشه صبح زود از خواب بیدار می شدم و ورزش می کردم و سپس به  کارهایم می پرداختم.در قول و قرارهایم هم ، همیشه دقیق هستم و سر ساعت حاضر می شومسپیده خداوردی

آروز های برای پسرش 

دوست دارم پسرم وقتی بزرگ می شود نسبت به موسیقی بی علاقه نباشد و در این حوزه کار کند هر چند که دوست دارم فعالیتش در این عرصه بیشتر دلی باشد


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rgnaz