سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 07 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/05/24 04:44
سپیده خداوردی | مدل مو سپیده خداوردی
کد خبر: 121524

سپیده خداوردی و مدل موی پسرونش | سپیده خداوردی با مدل موی جدیداش همه را شوکه کرد

سپیده خداوردی بازیگر ایرانی و مدل موی پسرون اش در ادامه خواهید دید.

سپیده خداوردی بازیگر زن زاده اردیبهشت سال 1360 در شهر اراک است. سپیده خداوردی  فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه اراک است.سپیده خداوردی  یک برادر دارد که سه سال از خودش کوچکتر است و او هم هنرمند است و نقاشی و مجسمه سازی می کند.سپیده خداوردی با شخصی به نام امین نظری ازدواج کرده است که پسری به نلام ساتیار دارند. همسرش نیز نوازنده گیتار الکتریک است و در زمینه موسیقی فعال است.همسرش دانش آموخته رشته فیلمسازی است و در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد و گیتار الکتریک می نوازد.سپیده خداوردی در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی با همسرش اشنا شد. این دو پس از آشنایی خیلی زود با هم ازدواج کردند.سپیده خداوردی

شروع بازیگری

اولین سریالی که سپیده خداوردی در آن ایفای نقش کرد، سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان بود.. این سریال در سال 1379 پخش شد.او در فیلم های ایستگاه بهشت، قهوه اسپرسو، یک گوشه پاک و پرنور ایفای نقش کرده است.

فعالیت موسیقی

سپیده خداوردی به جز حرفه بازیگری حدود 11 سال سابقه در زمینه موسیقی دارد و یکی از نوازندگان ارکستر ملی است. او به سازهای زیادی مسلط است و ساز تخصصی او ام کنترباس است. پیانو میزند و ساز شهبانگ که ساخته اساد شجریان است را در گروه شهناز می نوازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45olnx