دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 06 May 2024
تاریخ انتشار: 1401/07/04 12:44
​ گیتی خامنه| بیوگرافی ​ گیتی خامنه
کد خبر: 9618

مجری محبوب دهه شصتی‌ها گیتی خامنه به تلویزیون برگشت

برنامه «لالایی» با اجرای گیتی خامنه روایت فرهنگ و روابط خانواده با بازنمایی لالایی در اقوام ایرانی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مادر در فرهنگ ایرانی اسلامی منبع آرامش و ستون خانواده است و نقش آن در اعتلای جامعه غیرقابل انکار است. یکی از حلقه‌های مشترک در میان تمامی بانوان جامعه ایرانی که نسل به نسل و زبان به زبان انتقال یافت و کارکردی غیرمستقل و ماندگار پیدا کرد لالایی است.

اشتراکی در میان تمامی افراد. لالایی، آوایی که برای هر ایرانی صدایی آشناست و ریشه در اقوام متنوع ایرانی دارد.

لالایی با شعار آرامش در آغوش کشیدن مادر با اجرای گیتی خامنه و تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید احسان حسینی مهر ماه مصادف با شروع ماه ربیع الاول از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

بیوگرافی گیتی خامنه مجری کودک

 گیتی خامنه

گیتی خامنه متولد 24 اسفند 1343 در تهران ، مجری سابق کودک است.فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر با گرایش کارگردانی و فوق لیسانس تهیه‌ کنندگی، ادبیات نمایشی و روانشناسی از دانشگاه نورتریج کالیفرنیا می باشد

گیتی خامنه کودکی

 گیتی خامنه

کودکی من، مثل بسیاری از کودکان با نعمت وجود والدینی پایبند به اخلاق و باورمند به عشق گذشت.دختری از طبقه متوسط ، از هر جهت معمولی و تنها … تا زمانی که برادر کوچکی با ورودش به جهان انحصاری او دنیایش را دگرگون کرد دختر کوچکی که در سایه عشق بی‌ نهایت سلطان قلبش پدر؛ شاد، جسور، کنجکاو، پرجنب و جوش و در پناه وجود اقتدار ایمان مدارانه مادر، به هوش و مراقب، کودکی‌ اش را با سر زانوانی همیشه زخمی گذراند

اجرا جلوی دوربین گیتی خامنه

 گیتی خامنه

سال 1358 وقتی 15 ساله بود اولین اجرای خود را در گروه کودک و نوجوان صدا و سیما با حقوق 2500 تومان آغاز کرد سپس تحصیلات خود را در دبیرستان به تمام رساند و تحصیلات دانشگاهی خود را با زبان انگلیسی شروع کرد سپس تغییر رشته دارد و کارگردانی سینما خواند.

گیتی خامنه مجری محبوب

 گیتی خامنه

ایشان از سال 1358 تا اواسط دهه‌ هفتاد ، یک روز در میان مهمان خانه‌ ها و دوست صمیمی کودکان و نوجوانان بود

به جرات می توان گفت او یکی از مسلط‌ ترین و حرفه‌ ای‌ ترین مجریان تلویزیون ایران در سال‌ های پس از انقلاب بود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rrry2