شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
تاریخ انتشار: 1402/06/05 09:17
سارا حاتمی | چهره جدید سارا حاتمی
کد خبر: 122993

عکس دیده نشده سارا حاتمی | سارا حاتمی با این عکس اش غوغا به پا کرد

سارا حاتمی بازیگر سریال زخم کاری و چهره جدیداش غوغا به پا کرد درادامه خواهید دید.

سارا حاتمی زاده ی دهه ی 80 در تهران است. سارا حاتمی در رشته ی ریاضی در مقطع دبیرستان تحصیل کرده است .سارا حاتمی در دوران دبیرستان وارد حرفه ی بازیگری شده است که به عنوان بازیگر نوظهور صدا و سیمای ایران شناخته می شود.سارا حاتمی  فعالیت برجسته ی هنری سارا حاتمی به ایفای نقش در سریال زخم کاری باز می گردد. در واقع این چهره با هنرنمایی در این سریال در میان مخاطبان نمایش خانگی به شهرت و محبوبیت دست یافته است. سارا حاتمی

آغاز فعالیت سارا حاتمی

سارا حاتمی فعالیت در عرصه ی بازیگری را در سال 1398 در سن 14 سالگی با حضور در صحنه ی تئاتر آغاز کرد. وی در دوره های بازیگری آموزشگاه اشکان خطیبی شرکت کرده است. 

سارا حاتمی به واسطه ی معرفی اشکان خطیبی به یکی از کارگردانان تئاتر و فیلم نامه نویس نامدار ایران به نام "کیومرث مرادی" وارد قاب صدا و سیمای ایران شد. 

وی در تست های بازیگری متعدد حضور یافت و در نهایت در راستای ایفای نقش "مائده ریز آبادی" در سریال جذاب "زخم کاری" انتخاب شد. 

سریال زخم کاری با ژانری اجتماعی و خانوادگی در سال 1399 به کارگردانی محمد حسین مهدویان به تولید رسیده است. سارا حاتمی در طول ساخت این سریال به همکاری با بازیگران سرشناسی اعم از هانیه توسلی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، عباس جمشیدی فر، مه لقا باقری، سیاوش طهمورث، مهدی زمین پرداز، سعید چنگیزیان، کاظم هژیر آزاد و اکرم محمدی پرداخته است. 

سارا حاتمی در سریال زخم کاری نقش دختر نعمت ریز آبادی را بر عهده دارد که با پسر مالک به نام میثم در رابطه ی عاشقانه است. ماجرای عشق سارا و میثم دارای اتفاق های تلخ و درام است که وجه حرفه ای و جذاب سریال به شمار می رود. 

محتوای سریال زخم کاری اقتباسی است از رمان کوتاه " بیست زخم کاری" نوشته ی مترجم ، داستان نویس و فیلم نامه نویس آلمانی به نام محمود حسینی زاد که در اواسط ده ی 90 به چاپ رسیده است. 

رمان بیست زخم کاری با موضوع پدر خوانده های ثروت و قدرت و با الهام گیری از نمایشنامه ی "مکبث" اثر ویلیام شکسپیر گرد آوری شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xgz6w